کد خبر : 2072142 | 04 مهر 1403 ساعت 13:26 | 28.4K بازدید | 22 دیدگاه

نه تایید کرد، نه تکذیب

سکوت گزینه اول جانشینی تراشتگن شکست

وویژیک شزنی در مصاحبه با موندو دپورتیوو به شایعات پیوستنش به بارسلونا واکنش نشان داد.

سکوت گزینه اول جانشینی تراشتگن شکست

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد وویژیک شزنی 34 ساله، گزینه مورد علاقه کادر مدیریتی و فنی بارسا، برای جایگزینی مارک آندره تراشتگن و تقویت دروازه بارسلونا باشد.

دروازه‌بان لهستانی که بعد از جدایی از یوونتوس اعلام بازنشستگی کرد، به همراه خانواده خود در جزیره ماربیا اسپانیا به سر می‌برد و پیگیر اخبار انتقالش به بارسلوناست.

او در مصاحبه با موندو دپورتیوو سکوتش را شکست و تایید کرد که می‌خواهد از این اخبار و شایعات دور بماند. البته دروازه‌بان لهستانی پیامی هم برای تراشتگن داشت و برایش یک ریکاوری زودهنگام را آرزو کرد. دروازه‌بانی که پس از پارگی تاندون کشکک زانو در ورزشگاه لاسرامیکا مقابل ویارئال، روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و حداقل 8 ماه از میادین دور خواهد بود.

2086053

شزنی به موندو دپورتیوو گفت: «من فقط امیدوارم که مارک به‌زودی بهبود یابد، او یک دوست خوب و یک دروازه‌بان بزرگ است و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.»

او افزود: «این تنها چیزی است که می‌توانم در مورد آن نظر بدهم و ترجیح می‌دهم در مورد اخبار و شایعات چیزی نگویم و خودم را دور از این حواشی نگه دارم.»

با این حال و طبق گزارش سایت لهستانی "Meczyki"، دروازه‌بان باتجربه لهستانی که تابستان امسال پس از پایان قراردادش با یوونتوس تصمیم گرفت دستکش‌هایش را آویزان کند، با بارسا مذاکراتی داشته است. این منبع نوشته است شزنی با وجود بازنشستگی، وقتی بارسا با او تماس گرفت، درباره موضع خود برای کنار رفتن از فوتبال تجدید نظر کرده است.

دیدگاه‌ها