کد خبر : 2072140 | 04 مهر 1403 ساعت 13:27 | 29.9K بازدید | 22 دیدگاه

برد پرسپولیس سرمربی آلمانی را نجات داد

باشگاه الاهلی عربستان با وجود حذف از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی قصد برکناری سرمربی آلمانی خود را ندارد.

برد پرسپولیس سرمربی آلمانی را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، حذف الاهلی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی عربستان به تنهایی یک شگفتی محسوب می‌شود، اما این اتفاق زمانی عجیب‌تر خواهد شد که به تیمی که باعث حذف یکی از قدرت‌های فوتبال عربستان از جام حذفی شد، توجه کنیم: الجندل دسته اولی که در چهار هفته ابتدایی مسابقات لیگ، تنها یک برد کسب کرده بود.

لیگ دسته اول عربستان ممکن است شامل تیم‌هایی باشد که از نظر فنی شرایط خوبی دارند، اما الجندل که به تازگی از لیگ دسته دوم صعود کرده و توانایی مالی کمی دارد و در حال حاضر نیز در میان تیم‌های قعر جدول قرار گرفته، یک تیم آسیب‌پذیر محسوب می‌شود که پیروزی آن برابر الاهلی باعث تعجب هواداران شده است.

2080623

شکست دو بر یک الاهلی مقابل الجندل باعث شد شایعاتی پیرامون احتمال اخراج ماتیاس یایسله، سرمربی آلمانی این تیم، شکل بگیرد. این موضوع حتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه نیز مورد بحث قرار گرفت و واکنش سرمربی الاهلی را به دنبال داشت.

با این حال روزنامه الشرق الاوسط امروز به نقل از منابع آگاه خود در باشگاه الاهلی نوشت: "با توجه به نتایج و عملکرد تیم، اعتماد مسئولان باشگاه الاهلی به ماتیاس یایسله بسیار زیاد است و با وجود گزارش‌هایی که حاکی از احتمال برکناری سرمربی آلمانی از هدایت این تیم است، او همچنان در سمت خود ادامه خواهد داد."

الاهلی که در حال حاضر در رتبه ششم لیگ روشن عربستان قرار دارد، یکی از رقبای پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا محسوب می‌شود. این تیم هفته گذشته در دور اول رقابت‌ها با یک گل پرسپوليس را شکست داد و در دور ششم نیز میزبان استقلال خواهد بود.

دیدگاه‌ها