کد خبر : 2072138 | 04 مهر 1403 ساعت 13:24 | 22.1K بازدید | 25 دیدگاه

کادرفنی استقلال و دو دربی‌باز ویژه

کادرفنی استقلال سابقه حضور در دربی پایتخت به عنوان بازیکن را داشته است.

کادرفنی استقلال و دو دربی‌باز ویژه

به گزارش "ورزش سه"، کادرفنی استقلال نسبت به پرسپولیس دربی‌های بیشتری را تجربه کرده‌اند و به عنوان مربی و بازیکن در این مسابقه بزرگ حضور داشته‌اند.

جواد نکونام، سرمربی استقلال، سابقه حضور به عنوان بازیکن و سرمربی را در این مسابقه بزرگ داشته و در زمان بازی هم مقابل پرسپولیس به میدان رفته است، او در شرایطی مقابل پرسپولیس به میدان رفت که آبی‌ها تیم پرمهره‌تری در اختیار داشتند اما موفق به پیروزی مقابل سرخپوشان نشدند و بازی‌ها به تساوی کشیده شد.

کیانوش رحمتی دیگر عضو کادرفنی استقلال هم سابقه چندین تقابل با پرسپولیس را داشته که دربی 69 فراموش‌نشدنی‌ترین مسابقه برای او بود، رحمتی بعد از توپ‌گیری از بازیکن پرسپولیس توپ را در اختیار جباری قرار داد و هافبک خلاق آبی‌ها با ارسال پشت مدافعان مجیدی را صاحب توپ کرد و بردی فراموش‌نشدنی برای استقلال رقم خورد.

2086042

محمد نوازی سابقه بیشتری نسبت به رحمتی و نکونام دارد و در دربی‌های پرتعدادی حضور پیدا کرده. او سابقه گلزنی به پرسپولیس، حاشیه‌های عجیب غریب، ارسال پاس گل و انواع اقسام اتفاقات جالب را دارد و این مسابقه برای او خاص‌ خواهد بود!

2086044

بهزاد غلام‌پور دیگر عضو کادرفنی استقلال است که در دربی درون دروازه استقلال قرار گرفته و تجربه بازی در این تیم را داشته است، او حتی به عنوان مربی در کنار علی دایی مقابل استقلال حضور پیدا کرده است، یکی از خاطره‌انگیز‌ترین لحظات دربی پایتخت واکنش جالب بهزاد غلام‌پور روی ضربه علی دایی بود که با حرکت آکروباتیک و قیچی برگردان توپ را از روی خط برگشت داد!

2086045
2086043

باید دید تجربه بیشتر کادرفنی استقلال و درک کردن شرایط این مسابقه برتری به آنها در لحظات حساس خواهد داد یا صرفا مسائل فنی در این بازی دخیل و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

دیدگاه‌ها