کد خبر : 2072110 | 04 مهر 1403 ساعت 11:58 | 13.3K بازدید | 15 دیدگاه

کار نیمه‌تمام من با فوتبال لرستان تمام نشد

پیام اولین اخراجی لیگ برتر به هواداران خیبر

رضا مهاجری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با هواداران خیبر خرم‌آباد خداحافظی کرد.

پیام اولین اخراجی لیگ برتر به هواداران خیبر

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مسئولان باشگاه خیبر خرم‌آباد پس از جلسه با رضا مهاجری، او را به دلیل افت نتایج این تیم از سمت خود برکنار کردند و مارکو اورلیو، دستیار برزیلی او را به عنوان سرمربی جدید این تیم تازه لیگ برتری شده معرفی کردند.

مهاجری در شرایطی از هدایت خیبر برکنار شد که سال گذشته همراه با این تیم عنوان قهرمانی لیگ دسته اول را کسب کرده و به لیگ برتر راه یافته بود. او همچنین در هفته‌های ابتدایی این فصل از مسابقات نیز یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست ثبت کرده بود.

رضا مهاجری امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود با اشاره به عملکردش در این تیم با هواداران خیبر خداحافظی کرد. مهاجری نوشت:

"دورانِ حضور من در خیبر بزرگ و زندگی ورزشی با لرتبارانِ شریف به سر رسید و پس از رقم‌زدن یک آمار جاودانه و تکرارنشدنی در حالی از دیار لرستان خداحافظی می‌کنم که حسرت هم‌نفسی با شما هواداران در دیدار آخر در سینه‌ام ماند.

از لطف بی‌نظیر شما هواداران به خودم ممنونم و به خود می‌بالم که روزگار پرافتخاری را در کنار شما گذراندم؛ کسب ۸۲ امتیاز از ۳۹ مسابقه و میانگین کسب بالای ۲ امتیاز از هر بازی، آمار شگفت‌انگیزی است که جز با همدلی بازیکنان و همراهی هواداران خونگرم لرستان، میسر نبود.

حالا سربلند و باافتخار و برخلاف میل باطنی‌ام از آنچه با انگیزه شادی لرتباران عزیز ساخته بودم، خداحافظی می‌‌کنم. کار نیمه‌تمام من با فوتبال لرستان تمام نشد، اما تا همیشه آرزوی موفقیت خیبر و لرستان بزرگ و قوم لرتبار را همراه خودم خواهم داشت.

هوادارِ ابدی خیبر و لرستان و مردمانش
رضا مهاجری | اول پاییز ۱۴۰۳"

2085996

دیدگاه‌ها