کد خبر : 2072105 | 04 مهر 1403 ساعت 11:43 | 7.2K بازدید | 14 دیدگاه

شایعات برکناری‌ام را دنبال نمی‌کنم؛

بلان: نمی‌ترسم، دوباره می‌گویم الهلال قدرتمندترین است

لوران بلان پس از پیروزی مقابل العین بار دیگر الهلال را قدرتمندترین تیم خاورمیانه معرفی کرد.

بلان: نمی‌ترسم، دوباره می‌گویم الهلال قدرتمندترین است

به گزارش "ورزش سه"، لوران بلان، سرمربی فرانسوی الاتحاد، پس از شکست چهار بر یک تیمش مقابل الهلال در لیگ عربستان، این تیم را بهترین تیم خاورمیانه توصیف کرده بود؛ این اظهارات او واکنش‌های تند هواداران الاتحاد را به دنبال داشت و باعث شد او بعد از پیروزی مقابل العین در جام پادشاهی عربستان درباره این اظهارات خود توضیح بدهد.

او گفت: بعد از بازی مقابل الهلال در مورد قدرت تیم آنها صحبت کردم، چون من باید بدون توجه به نظر مردم حقیقت را بگویم. من این حقیقت را در مورد قدرت الهلال به بازیکنان هم می‌گویم. تیم ما در آن مسابقه باخت چون مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم.

2085985

بلان سپس در مورد پیروزی 3-0 تیمش مقابل العین گفت: از این پیروزی خوشحالیم و آن را به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم. این مایه خوشحالی است.

وی در خصوص قرار گرفتن تعدادی از بازیکنان ذخیره در ترکیب اصلی گفت: ترسی از قرار دادن بازیکنان ذخیره در ترکیب نداشتم، چون به کل گروه اطمینان زیادی دارم و به توانایی‌های همه بازیکنان اعتقاد دارم.

بلان در خصوص تردیدهای که درباره ادامه حضورش در الاتحاد وجود دارد، گفت: من این خبر را نشنیده‌ام. کار من کمک به پیشرفت تیم است و در شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای ندارم که این شایعات را دنبال کنم.

وی به بسیاری از مسائل مربوط به تیم اشاره کرد و گفت: ما 4 بازیکن داریم که 2 سپتامیر به تیم آمده‌اند و بازیکنانی هستند که 8 سپتامبر وارد تیم شده‌اند و این درصد زیادی از تیم است. ما در حال شناخت ویژگی‌های تیم هستیم و این چیزی است که به زمان نیاز دارد. به نظر من این حقیقت است و بهانه محسوب نمی‌شود.

دیدگاه‌ها