کد خبر : 2072104 | 04 مهر 1403 ساعت 11:43 | 15K بازدید | 15 دیدگاه

مورد عجیب مصدومیت رودری: سردرگمی پزشکان!

به نظر می‎‌رسد که پزشکان هنوز به توافق مشخصی درباره وضعیت مصدومیت رودری نرسیده‌اند.

مورد عجیب مصدومیت رودری: سردرگمی پزشکان!

به گزارش "ورزش سه"، رودری در جریان دیدار این هفته منچسترسیتی برابر آرسنال در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید به شدت مصدوم شد و در همان دقایق ابتدایی در حالی که مشخص بود درد زیادی دارد زمین بازی را ترک کرد تا هواداران تیمش را به شدت نگران کرده باشد.

این ستاره اسپانیایی پس از انجام ارزیابی و آزمایش‌های اولیه راهی اسپانیا شد تا تحت نظر چند پزشک قرار بگیرد و شرایطش مشخص شود، اما به نظر می‌رسد که وضعیت نهایی این بازیکن هنوز هم مشخص نیست و پزشکان نتوانسته‌اند درباره شدت مصدومیت و نحوه درمانش به توافق مشخصی برسند.

گواردیولا با تایید این موضوع به خبرنگاران گفت: «یکی از پزشکان گفت که مصدومیت رودری بسیار بسیار شدید است و باید مدت زمان زیادی از زمین دور باشد، اما پزشک دیگری گفت که مصدومیت چندان جدی نیست و ما باید ببینیم که در نهایت نظر کدام یک از آنها تایید خواهد شد و شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

الان مهم فقط برای ما این است که از او حمایت کنیم تا روند درمان درست و امنی داشته باشد. من دوست ندارم بگویم که درمان سریعی داشته باشد، چون درمان امن برای آینده او و دوران فوتبالش اهمیت بیشتری دارد.»

دیدگاه‌ها