کد خبر : 2072091 | 04 مهر 1403 ساعت 10:38 | 11.4K بازدید | 17 دیدگاه

بازگشت کلوپ به دنیای فوتبال: شاید هیچوقت!

کریستین هایدل مدعی شده است که شاید یورگن کلوپ دیگر تصمیمی برای بازگشت به دنیای فوتبال نداشته باشد.

بازگشت کلوپ به دنیای فوتبال: شاید هیچوقت!

به گزارش "ورزش سه"، کریستین هایدل یکی از دوستان صمیمی و نزدیک یورگن کلوپ است که رابطه صمیمانه آنها با یکدیگر باعث شده است که بسیاری در این روزها در انتظار گرفتن خبری از این سرمربی سابق لیورپول از طریق او باشند.

هایدل در گفت‌وگو با بیلد درباره ارتباط این روزهایش با کلوپ اظهار داشت: «او مدام از من می‌پرسد که آیا در مایورکا هستم یا نه و من می‌گویم که نیستم. سپس می‌پرسد چرا نیستی و من می‌گویم که باید کمی کار کنم. سپس او به من گوشزد می‌کند که این اشتباه من است. او اغلب به ماینتس می‌آید چون برای او این شهر مانند خانه دوم است.»

او یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ماینتس است در پاسخ به سوالی درباره آینده احتمالی کلوپ و تصمیمش برای مقصد بعدی گفت: «من کاملا مطمئن هستم که هیچ اتفاق جدیدی قرار نیست در بازه زمانی کوتاه مدت برای او رخ دهد. اگر قرار باشد که اتفاق دیگری رخ دهد!»

این اظهارنظر باعث شده است که بسیاری از طرفداران کلوپ از این که این احتمال وجود دارد که او دیگر به دنیای فوتبال برنگردد ابراز ناراحتی و نگرانی کنند. این در حالی است که رودی فولر چند روز قبل مدعی شده بود که در صورت جدایی یولیان ناگلزمان از تیم ملی آلمان پس از جام جهانی ۲۰۲۶، کلوپ گزینه اصلی این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها