کد خبر : 2072087 | 04 مهر 1403 ساعت 10:15 | 404 بازدید | 0 دیدگاه

استعفای عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه‌سواری

عضو مستعفی هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: فدراسیون حتی زحمت نکشید که جواب نامه استعفایم را بدهد.

استعفای عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه‌سواری

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سید حسین سعیدنامه عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه‌سواری که اواخر فروردین 1402 منصوب شده بود، از سمت خود استعفا کرد.

سعیدنامه در گفت‌وگو با در این باره اظهار داشت: انسان‌ها معمولاً به جایی می‌روند که مفید باشند و کاری انجام بدهند. در این میان سعی می‌کنید که به وظیفه خود به بهترین شکل عمل کنید، اما پیشنهادات و حرف‌هایتان خریدار ندارد و در این شرایط بهتر است که از آن پست کنار بروید.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا اختلاف نظر میان او و فدراسیون دوچرخه‌سواری وجود داشت؟» گفت: اختلاف لازمه رشد است و نباید همه نظرات، موافق نظر رئیس و سایر مسئولان باشد. ما می‌رویم که اشتباهات را ببینیم و آن را حل کرد و حداقل راه حل ارائه کنیم. در شرایط کلی اگر پیشنهادی بیاید و قابل اجرا باشد، باید به مرحله اجرا دربیاید. اگر هم این شرایط اجرا نبوده که نباید اجرا شود. با وجود این وضعیت، گاهی اوقات پیشنهاد را قبول می‌کنند، اما اجرای آن را چندین بار به تعویق می‌اندازند و در نهایت می‌گویند که از همان اول مدنظر نبوده است.

عضو مستعفی هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه‌سواری در پاسخ به این سوال که «آیا رئیس فدراسیون پاسخی به این نامه استعفا داده است یا خیر؟» عنوان کرد: تا الان که پاسخی داده نشده است. این هم جزء همان مواردی است که به نظرم باید حرمت افراد نگه داشته شود. من سال‌ها به عنوان ملی‌پوش، مدال‌آور، مدرس، داور بین‌المللی و رئیس هیئت فعالیت داشته‌ام. حتی در طول این مدت که در هیئت رئیسه بودم، بدون آنکه پول بلیت یا حق‌الزحمه بگیرم، در جلسات شرکت می‌کردم، چون اعتقاد دارم اگر هزینه‌ها باید برای ورزشکاران باشد.

سعیدنامه در پایان گفت: در این مدت مشاهده کردم که نظراتم اجرا نمی‌شود و حتی پاسخی استعفایم نیز داده نشده است.

دیدگاه‌ها