کد خبر : 2072074 | 04 مهر 1403 ساعت 09:22 | 23K بازدید | 21 دیدگاه

جلسه فوری در سیتی: خرید جانشین برای رودری

منچسترسیتی در طول چند روز آینده یک جلسه فوری برای تصمیم‌گیری درباره خرید جانشین برای رودری برگزار خواهد کرد.

جلسه فوری در سیتی: خرید جانشین برای رودری

به گزارش "ورزش سه"، رودری در جریان دیدار منچسترسیتی برابر آرسنال که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید دچار مصدومیت شود و واکنش‌ها از همان ابتدا باعث شد که بسیاری به احتمال پارگی رباط صلیبی پای او اشاره کنند و در نهایت هم این موضوع با بررسی بیشتر و ارزیابی دقیق پزشکان تایید شد.

به این ترتیب، این بازیکن برای بررسی بیشتر راهی مادرید شد تا روند درمانش را در کشور خودش پیگیری کند و برای مدتی طولانی قادر به حضور در میادین نخواهد و به احتمال بسیار زیاد فصل ۲۵-۲۰۲۴ برای او تمام شده است و تمرکزش باید روی بازگشت به میادین در فصل آینده باشد.

2077601

این خبر بسیار بدی برای پپ گواردیولا و تیمش است که نمی‌توانند یکی از مهره‌های کلیدی و اصلی‌شان را در رقابت‌های این فصل به همراه داشته باشند، خصوصا که او نقش مهمی را برای گواردیولا ایفا می‌کرد که شاید هیچ بازیکن دیگری در این تیم قادر به اجرایش نباشد و همین باعث شده است که جلسه مهمی در سیتی برگزار شود.

مدیران باشگاه منچسترسیتی و اعضای کادر فنی قرار است طی چند روز آینده یک جلسه مهم را برگزار کنند تا درباره خرید جانشین برای رودری در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تصمیم‌گیری کنند و مشخص شود که آیا گزینه خاصی مدنظر آنهاست یا باید از یکی از بازیکنان حاضر در فهرست به عنوان جانشین این هافبک استفاده کرد.

دیدگاه‌ها