کد خبر : 2072067 | 04 مهر 1403 ساعت 01:48 | 5K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا: غیبت بهترین هافبک جهان غم‌انگیز است!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از مصدومیت رودری احساس ناراحتی کرد و او را بازیکنی بدون جانشین در تیمش معرفی کرد.

گواردیولا: غیبت بهترین هافبک جهان غم‌انگیز است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام اتحادیه انگلیس به سختی و با نتیجه ۲-۱ از سد واتفورد گذشت و راهی یک هشتم نهایی مسابقات شد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن‌ها در کنفرانس خبری بعد از برد سخت تیمش گفت: "مشخص بود که کار آسانی برابر تیم خوب واتفورد نداریم. ما تنها دو روز قبل یک بازی پرفشار مقابل آرسنال داشتیم و مقابل واتفورد باید از نفراتی استفاده می‌کردم که تا اینجای فصل کمتر به میدان رفته بودند. با این وجود از عملکرد شاگردانم راضی هستم و خوشحالم که به مرحله بعد صعود کردیم."

گواردیولا در خصوص مصدومیت و دوری طولانی مدت رودری هافبک تاثیر گذار تیمش افزود: "وقتی قرار است بهترین هافبک‌ حال حاضر فوتبال دنیا را برای مدت طولانی در اختیار نداشته باشیم واقعا ناراحت کننده است. البته که وظیفه من به عنوان سرمربی این است که چاره‌ای برای انتخاب جایگزین او در ترکیب پیدا کنم. رودری بازیکنی است که انتخاب جانشینش بسیار سخت است و کل تیم باید این وظیفه را به دوش بکشند.

البته که ما هنوز به طور رسمی از غیبت طولانی مدت او چیزی نشنیده‌ایم و مدت زمان دوری دقیق او تا فردا مشخص خواهد شد. منتظر آخرین تماس‌های پزشکان در خصوص رودری هستیم."

2085433

سرمربی منچسترسیتی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی اینکه بازیکنان آرسنال از عمد رودری را مصدوم کردند پاسخ داد: "اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من و آرتتا بعد از پایان بازی با یکدیگر تماس گرفتیم و بابت اتفاقاتی که رقم خورد از هم دلجویی کردیم. من و سرمربی آرسنال رفاقت دیرینه‌ای داریم و اتفاقات درون زمین باعث خراب شدن دوستی ما نخواهد شد."

گواردیولا درخصوص عملکرد ماتئوس نونز هافبک جوان سیتی که موفق به گلزنی در این بازی شد گفت: "نونز ویژگی‌هایی دارد که او را از تمام بازیکنان دنیا متمایز می‌کند. من از نمایشش و گلی که زد کاملا راضی هستم. او پسر بسیار خوبی است و بازیکنان این چنینی لایق اتفاقات خیلی خوب هستند."

گواردیولا در پایان درحالی که آماده خروج از کنفرانس بود، در واکنش به شلوغی تقویم مسابقات با خبرنگاران شوخی کرد و گفت: "راستی فردا هم همدیگر را می‌بینیم یا نه؟ فردا بازی داریم یا نداریم؟ اگر نداریم که عالی است و بنابراین یک روز به شما مرخصی می‌دهم."

دیدگاه‌ها