کد خبر : 2072060 | 04 مهر 1403 ساعت 01:17 | 12.9K بازدید | 21 دیدگاه

جنجال جدید لالیگا: چرا اندریک اخراج نشد! (عکس)

صحنه ضربه اندریک به مورینو، مدافع دپورتیوو آلاوس و عدم اخراج این بازیکن برزیلی، به جنجال جدید لالیگا تبدیل شده است.

جنجال جدید لالیگا: چرا اندریک اخراج نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی رئال مادرید و آلاوس، اندریک، مهاجم برزیلی رئال مادرید، بدون حضور توپ به مورینو ضربه‌ای زد که داور و اعضای VAR به آن توجه چندانی نداشتند. این حادثه که در دقیقه ۸۱ بازی رخ داد، هنگامی که اندریک در حال انتظار برای یک سانتر احتمالی از سمت راست بود، تصمیم گرفت با یک ضربه به مورینو، مدافع آلاوس، خود را از او جدا کند. این ضربه شدیدتر از حالت عادی بود و این اقدام در مقایسه با صحنه‌های مشابه، به طور واضحی می‌توانست کارت قرمز مستقیم داشته باشد، اما داور بازی آن را ندید و تنها از یک کارت زرد استفاده کرد. از سوی VAR نیز هیچ هشداری برای بررسی صحنه و اخراج بازیکن رئال مادرید داده نشد. این اتفاق از چشم تماشاگران پنهان نماند و صدها کاربر در شبکه‌های اجتماعی به ناعادلانه بودن تصمیم داور اعتراض کرده‌اند.

از سوی دیگر، وینیسیوس جونیور نیز بار دیگر در مرکز جنجال‌ها قرار گرفت. او همچون بازی‌های قبلی مقابل رئال بتیس و اسپانیول، به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد. وینیسیوس تا کنون سه کارت زرد در فصل جاری لالیگا گرفته است که همه آنها به دلیل اعتراض بوده است.

2085925

این اتفاقات باعث شدند که بار دیگر مسائل داوری و عملکرد VAR در فوتبال اسپانیا زیر سوال برود و هواداران و کارشناسان خواستار قضاوت دقیق‌تر و عادلانه‌تر شدند.

دیدگاه‌ها