کد خبر : 2072056 | 04 مهر 1403 ساعت 01:12 | 5.5K بازدید | 6 دیدگاه

تراشتگن پس از مصدومیت: احساس خوبی دارم!

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، برای اولین بار پس از مصدومیتش در بازی مقابل ویارئال، صحبت کرد.

تراشتگن پس از مصدومیت: احساس خوبی دارم!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مارک آندره تراشتگن خبر بسیار بدی برای بارسلونا بود. این سنگربان آلمانی که به تازگی با توجه به خداحافظی مانوئل نویر، به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی نیز انتخاب شده بود، با یک اتفاق تلخ مواجه شد.

او در بازی مقابل ویارئال پس از یک فرود بد در اواخر نیمه اول، دچار مصدومیتی از ناحیه کشکک زانو شد. او بلافاصله در بین دو نیمه راهی بیمارستان شد و چند ساعت بعد مشخص شد که او حداقل هشت ماه از میادین دور خواهد بود.

2085918

حالا پس تأیید مدت دوری او، تراشتگن با پیامی در فضای مجازی به مصدومیتش واکنش نشان داد. او نوشت: «از همه هواداران بارسا، هم‌تیمی‌ها، رقبا، باشگاه‌ها و دوستان به خاطر حمایت و عشقی که از روز یکشنبه به من نشان داده‌اید واقعا سپاسگزارم. می‌خواهم از هواداران ویارئال به خاطر حمایت و همدردی آنها در ورزشگاه تشکر کنم. این برای من بسیار مهم است، من احساس مثبت و خوبی دارم و اکنون روی بهبودی تمرکز می‌کنم.»

با غیبت تراشتگن بارسلونا به دنبال خرید دروازه‌بانی برای ذخیره ایناکی پنیا است و گفته می‌شود که وویژیک شزنی گزینه‌ای است که از دیگر دروازه‌بانان در دسترس، به بارسلونا نزدیک‌تر است.

دیدگاه‌ها