کد خبر : 2072051 | 04 مهر 1403 ساعت 00:54 | 6.2K بازدید | 74 دیدگاه

رئال ۳-۲ آلاوس: برنابئو در مرز سکته!

رئال مادرید با درخشش ستاره‌های خط حمله در سانتیاگو برنابئو، مقابل دپورتیوو آلاوس به پیروزی ۳-۲ رسید.

رئال ۳-۲ آلاوس: برنابئو در مرز سکته!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری از هفته هفتم لالیگا در خانه برابر آلاوس قرار گرفت و با درخشش مثلث خط حمله‌اش، توانست قبل از دربی مادرید به یک برد دلچسب دست یابد‌.

ویدئو: 354009

رئال مادرید: کورتوا، واسکز، رودیگر، میلیتائو، مندی، والورده، شوامنی، بلینگام، رودریگو، امباپه، وینیسیوس

آلاوس: سیورا، سانچز، دیارا، ابقار، مورینو، کنچنی، بلانکو، پروتسونی، نوووآ، رومرو، ویلالیبر

چند ثانیه بعد از سوت آغاز بازی، رئال با پاس وینیسیوس جونیور، توسط لوکاس واسکز به گل رسید! این دومین گل آنها در نیمه‌های اول این فصل بود و به نوعی به عملکرد ضعیف آنها در ۴۵ دقیقه اول بازی‌ها پایان داد.

رئال پس از گل هم دست‌بردار نبود و تلاش کرد اختلاف را بیشتر کند تا قبل از دربی مادرید قدرتش را به رخ شاگردان دیه‌گو سیمئونه بکشد. کیلیان امباپه چندین بار برای زدن گل تلاش کرد و جود بلینگام بارها سعی کرد توپ را به او برساند تا بتواند یک بار دیگر هم گلزنی کند اما مدافعان آلاوس مانع بزرگ ستاره فرانسوی بودند.

با این حال مدت زمانی به پایان نیمه اول نمانده بود که جود و کیلیان، با یک همکاری فوق‌العاده و دیدنی، رئال را به گل دوم رساندند و ستاره فرانسوی در لالیگا پنج گله شد.

پایان نیمه اول

در نیمه دوم هم رئال با توپ پر به زمین رفت و در همان لحظات ابتدایی توسط رودریگو به گل رسید تا اختلاف به سه برسد. پس از این گل رئال بازی را مدیریت کرد و میلش به حمله کم شد. در دقایق پایانی کارلو آنچلوتی تعویض‌هایش را آغاز کرد و با توجه به نزدیک بودن دربی مادرید، سعی کرد تغییراتی در ترکیب ایجاد کند. 

تعویض‌هایی که منجر به به هم ریختن انسجام دفاعی رئال و دریافت دو گل شد. آلاوس در دقایق ۸۵ و ۸۶ دو گل به ثمر رساند و سعی کرد در لحظات پایانی به گل تساوی هم برسد و یک شب تاریخی در سانتیاگو برنابئو رقم بزند اما رئالی‌ها که به وضوح ترسیده و نگران بودند، بازی را مدیریت کردند و سه امتیاز را به دست آوردند.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

1مشکی
 

2085896

در دقیقه ۱ بازی بود که وینیسیوس جونیور از کناره‌ها حرکت کرد و با ارسال به مقابل دروازه باعث شد توپ به واسکز برسد و او گل اول را بزند.

2مشکی

2085897

روی همکاری زیبا و چشم‌نواز کیلیان امباپه و جود بلینگام در دقیقه ۴۰ که باعث به وجد آمدن هواداران حاضر در برنابئو شد، ستاره فرانسوی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با فریب مدافعان آلاوس گل دوم را به ثمر رساند.

3مشکی

2085901

در شبی که وینیسیوس پاس گل داده بود و امباپه گل زده بود، رودریگو هم دست به کار شد و در دقیقه ۴۸، با حرکت از سمت راست و ورود به محوطه جریمه، بازی را ۳-۰ کرد.

3مشکی1

2085902

در دقیقه ۸۵ یک شوت از پشت محوطه باعث شد کلین‌شیت کورتوا خراب شد. پروتسونی با یک ضربه زیبا به گوشه دروازه رئال، اختلاف را به دو رساند.

3مشکی2

2085904

در دقیقه ۸۶ رئالی‌ها که با تعویض میلیتائو در دفاع به هم ریخته بودند، گل دوم را هم خیلی زود دریافت کردند. این بار گارسیا در سمت چپ محوطه جریمه به توپ رسید و با یک ضربه دقیق، بازی را ۳-۲ کرد.

دیدگاه‌ها