کد خبر : 2072047 | 04 مهر 1403 ساعت 00:42 | 3.4K بازدید | 6 دیدگاه

چلسی ۵-۰ بارو:

گلباران تیم دسته‌چهارمی با درخشش انکونکو!

مصاف چلسی و بارو در یک شانزدهم نهایی جام اتحادیه انگلیس با برتری ۵-۰ شاگردان انزو مارسکا به پایان رسید‌.

گلباران تیم دسته‌چهارمی با درخشش انکونکو!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی و باروی دسته چهارمی امشب در مرحله یک شانزدهم نهایی جام اتحادیه انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند. اگرچه که بازی در اینگونه جام‌ها و برابر حریفان ناشناخته بارها و بارها برای تیم‌هایی چون چلسی خطرساز شده و نتیجه غیر‌قابل پیش‌بینی در پایان رقم خورده است اما شاگردان انزو مارسکا در ادامه روزهای خوب، با نتیجه‌ای پرگل از سد این تیم گذشتند و به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند.

ویدئو: 354005

شاگردان مارسکا آنقدر تهاجمی کار را آغاز کردند که اجازه هیچگونه عرض اقدامی به رقیب گمنام خود در نیمه نخست را نداند‌. آنها در یک ربع ابتدایی بازی خیلی سریع توسط کریستین انکونکو در دقایق ۸ و ۱۵ به گل رسیدند و میخ را به محکمی هرچه تمام‌تر به دیوار کوبیدند‌.

در دقیقه ۲۸ بازی، بازیکنان بارو خودشان زحمت گل سوم آبی پوشان لندن را کشیدند و پابلو فارمان، دروازه‌بان بارو، با واکنش ضعیف خود روی ضربه ایستگاهی ژوائو فلیکس، گل سوم را به نام خود ثبت کرد.

البته که باید به این نکته اشاره کرد که بازیکنان چلسی در این دیدار به خوبی قدر موقعیت‌های گلزنی را در نیمه نخست دانستند و با پنج شوت در چهارچوب به سه گل دست یافتند.

پایان نیمه اول

نیمه دوم بازی هم با نمایش تهاجمی شاگردان مارسکا آغاز شد. این بار حتی زودتر از نیمه اول و در سومین دقیقه بعد از سوت داور به گل چهارم وست یافتند. پدرو نتو روی پاس میخائلو مودریک زننده گل چهارم تیمش بود. در این نیمه برخلاف چهل و پنج دقیقه نخست، چلسی موقعیت‌های زیادی را از دست داد تا اینکه سرانجام در دقیقه ۷۵، کریستین انکونکو در ادامه شب رویایی خود گل پنجم چلسی را به ثمر رساند و هت‌تریکش را ثبت کرد.

موقعیت‌های گلزنی شاگردان مارسکا در پانزده دقیقه پایانی بازی راهی به دروازه حریف پیدا نکرد و بازی با نتیجه پرگل ۵-۰ به پایان رسید.

پایان بازی


⚽️ شرح گل‌ها:

1مشکی

2085887

در دقیقه ۸ پاس‌های ترکیبی یاران چلسی در نهایت پشت محوطه جریمه به ژوائو فلیکس رسید و او با یک پاس چیپ زیبا، انکونکو را در موقعیت تک به تک با گلر حریف قرار داد و گل نخست چلسی به ثمر رسید.

2مشکی

2085889

در دقیقه ۱۵ این بار هم فلیکس در متن حرکت قرار داشت و با پاس پشت پای عالی، مالو گوستو مدافع راست امشب چلسی را از سمت چپ زمین بارو راه انداخت. ارسال زمینی این بازیکن را بار دیگر انکونکو این بار با یک ضربه رباح ماجری به گل دوم چلسی تبدیل کرد.

3مشکی

2085886

دقیقه ۲۸ ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه با ضربه فنی ژوائو فلیکس همراه شد و با واکنش آماتور گونه گلر بارو همراه شد و توپ بعد از دفع ناقص او با برخورد به تیرک به گل سوم چلسی تبدیل شد.

4مشکی

2085885

روی یک ضدحمله سریع در دقیقه ۴۸ شاگردان مارسکا با سه بازیکن روی دروازه حریف هجوم آوردند و پاس عالی مودریک، پدرو نتو را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا گل چهارم چلسی به ثمر برسد.

5مشکی

2085888

گل پنجم چلسی در دقیقه ۷۵ ساده‌ترین گل آنها روی هنرنمایی دوباره گلر بارو بود. توپ به فارمال رسید و او قصد دریبل انکونکو را داشت که مهاجم چلسی به راحتی توپ را از او گرفت و در مقابل دروازه بدون گلر به پنجمین گل چلسی تبدیلش کرد‌.

دیدگاه‌ها