کد خبر : 2072041 | 03 مهر 1403 ساعت 23:45 | 4.3K بازدید | 21 دیدگاه

طلسم نیمه اول‌های رئال مادريد شکست (عکس)

نیمه نخست دیدار رئال مادرید و آلاوز با برتری ۲-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

طلسم نیمه اول‌های رئال مادريد شکست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفتم رقابت‌های لالیگا با بازی رئال مادرید و آلاوز آغاز شد. دیداری که نیمه نخست آن با برتری ۲-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید تا برای نخستین بار در فصل جدید، رئالی‌ها با برتری دو گله مقابل حریف به رختکن بروند.

گل نخست شاگردان کارلتو در این بازی خیلی زود و در پنجاه و پنجمین ثانیه بازی توسط لوکاس واسکز به ثمر رسید. موضوع جالب اینکه این دومین گل دقیقه اولی واسکز برای رئال در یک سال اخیر بود.

اولین طراحی حمله رئال در این بازی روی پاس بلند فدریکو والورده به وینیسیوس جونیور رسید تا ستاره برزیلی رئال با نفوذ عالی به محوطه جریمه آلاوز و از پیش رو برداشتن یک مدافع، با پاس کاتبک توپ را به لوکاس واسکز برساند و او با ضربه پای چپ خود گل نخست تیمش را وارد دروازه حریف کند.

2085861

بیست دقیقه بعد از این گل، رئال مادرید برای بار دوم توسط کیلیان امباپه روی پاس در عمق وینیسیوس جونیور در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان به گل رسید اما به علت در آفساید بودن مهاجم فرانسوی این گل مردود اعلام شد.

اما این پایان کار دو تیم در نیمه نخست نبود. در دقیقه ۴۰، کیلیان امباپه که از انگیزه بالایی برای گلزنی در این بازی برخوردار بود، پشت محوطه جریمه حریف با پاس پشت پا جود بلینگام را صاحب توپ کرد و بلینگام نیز بلادرنگ توپ را در عمق به امباپه پس داد تا مهاجم فرانسوی رئال بعد از فریب مدافع آلاوز به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

2085862

نکته جالب اینکه رئال مادرید در شش بازی قبلی خود در لالیگا تنها یک بار در نیمه نخست گلزنی‌ کرده بود و حالا در چهل و پنج دقیقه اول مقابل آلاوز بیشتر از هر شش نیمه اول بازی‌های قبلی گلزنی کرد.

دیدگاه‌ها