کد خبر : 2072037 | 03 مهر 1403 ساعت 23:20 | 20.4K بازدید | 13 دیدگاه

بند مخفی قرارداد شزنی و یووه به ضرر بارسا!

بندی در مذاکرات فسخ قرارداد وویژیک شزنی با یوونتوس وجود دارد که ممکن است پیوستن او به بارسلونا را پیچیده کند.

بند مخفی قرارداد شزنی و یووه به ضرر بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تصمیم گرفته است که وویژیک شزنی، دروازه‌بان لهستانی، را به عنوان جایگزین مارک آندره تراشتگن که مصدوم شده است، به خدمت بگیرد. شزنی که در تابستان گذشته از فوتبال بازنشسته شد، از نظر باشگاه کاتالان بهترین گزینه برای تقویت تیم است. با این حال، قبل از پیشرفت در جزئیات قرارداد، بارسلونا نیاز دارد که شزنی وضعیت قراردادش با یوونتوس را حل کند.

شزنی قرارداد خود را با یوونتوس فسخ کرد، اما این کار را با وجود یک بند انجام داد که می‌گوید در صورت پیوستن به یک باشگاه سطح بالا قبل از یک دوره زمانی مشخص، باید مبلغی به باشگاه ایتالیایی پرداخت کند. این مبلغ زیاد نیست، اما بارسلونا انتظار دارد که شزنی ابتدا این موضوع را حل کند و سپس به کاتالونیا برود.

2085857

شزنی با یوونتوس توافق کرد که قراردادی را که در ابتدا تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار داشت، فسخ کند. او توضیح داد: «بدنم هنوز آماده است، اما قلبم دیگر در زمین نیست.» به دلیل اینکه جدایی شزنی در پایان قراردادش نبود، تیم ایتالیایی خواستار قرار گرفتن یک جریمه کوچک در صورت پیوستن شزنی به یک تیم در ماه‌های آینده شد. اکنون که این احتمال وجود دارد، باید دید آیا مذاکرات بین شزنی و یوونتوس منجر به لغو این بند می‌شود یا خیر‌
در غیر این صورت، شزنی باید این مبلغ را پرداخت کند. همچنین باید دید که بارسلونا چه نقشی در این پرداخت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها