کد خبر : 2072028 | 03 مهر 1403 ساعت 22:41 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

این حکم بوندسلیگا را به هم می‌ریزد!

در مناقشه بر سر اعطای حقوق تلویزیونی بوندسلیگا، دادگاه داوری به نفع دازن حکم داد که یک ضرر بزرگ برای بوندسلیگاست.

این حکم بوندسلیگا را به هم می‌ریزد!

به گزارش "ورزش سه"، بزرگترین بسته حق پخش بوندسلیگا با ۱۹۶ بازی از فصل ۲۶-۲۰۲۵ زنده باید مجدداً به مناقصه گذاشته شود. در 15 آوریل، دازن حدود ۱.۶ میلیارد یورو برای این بسته پیشنهاد داده بود. اما فدراسیون فوتبال آلمان به طور ناگهانی در عرض ۲۴ ساعت یک ضمانت بانکی درخواست کرد که دازن نتوانست ارائه دهد. در عوض، گفته می‌شود که اسکای برای این بسته با فدراسیون قراردادی امضا کرده است. اکنون این تصمیم لغو شده است.

با این حال، این یک پیروزی کامل برای دازن نیست، زیرا این پلتفرم در دادگاه درخواست کرده بود که قرارداد به نام آنها زده شود. اما هیئت داوری این درخواست را رد کرد، زیرا دازن نتوانسته بود تمام الزامات قرارداد را آماده کند.

2085842

این حکم برای بر بوندسلیگا تاثیر زیادی خواهد گذاشت و روزها و ساعات برگزاری بازی‌ها با توجه به برنده مناقصه بعدی می‌تواند دستخوش تغییرات بسیاری شود.

در سمت دیگر اسکای که قرارداد را امضا کرده بود، ممکن است به حکم جدید دادگاه اعتراض کند و جلسات جدیدی برای بررسی درخواست تجدیدنظر اسکای برگزار شود. در هر حال حکمی که داده شده یک شکست بزرگ برای بوندسلیگاست و باید دید که ماه‌های آینده که اتفاقاتی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها