کد خبر : 2072021 | 03 مهر 1403 ساعت 22:13 | 9.7K بازدید | 10 دیدگاه

استراحت به ستاره‌ها در جام پادشاهی؛

صعود سخت الهلال با یک پنالتی

الهلال موفق شد مقابل حریف دسته اولی خود به پیروزی دست پیدا کند.

صعود سخت الهلال با یک پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال که یکی از حریفان استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا به شمار می‌رود، از ساعت 19:05 امشب (به وقت ایران) در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام پادشاهی عربستان به مصاف البکریه، یکی از تیم‌های لیگ یک این کشور رفت.

ژسوس، سرمربی الهلال به‌خاطر فشردگی مسابقات لیگ روشن عربستان و لیگ نخبگان آسیا تصمیم به استفاده از چهار بازیکن خارجی (کالیدو کولیبالی، سرگی میلینکوویچ‌ساویچ، مارکوس لئوناردو و ژوآئو کانسلو) در ترکیب اولیه تیمش برای دیدار مقابل حریف دسته اولی خود گرفت و به زحمت توانست این تیم را شکست بدهد.

2085828

الهلال که پس از کسب پیروزی در دو مسابقه پیاپی در سوپر جام مقابل الاهلی و النصر، در یک دیدار لیگ نخبگان آسیا و چهار هفته ابتدایی لیگ روشن عربستان به پیروزی رسیده و بیش از یک گل زده بود، در بازی امشب نتوانست تیم البکریه را با تفاضل گل بالا شکست بدهد و با یک پنالتی به برتری رسید.

مارکوس لئوناردو، مهاجم برزیلی سابق بنفیکا پرتغال و سانتوس که پس از پیوستن به الهلال در یک دیدار لیگ نخبگان آسیا مقابل الریان گلزنی کرده بود، در دقیقه 41 بازی امشب هم دروازه البکریه را از روی نقطه پنالتی باز کرد و به برتری رسید.

تیم فوتبال الهلال با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل البکریه به مرحله یک هشتم نهایی جام پادشاهی عربستان راه یافت و چهار روز دیگر باید در لیگ روشن به مصاف الاخلود برود و پس از آن در لیگ نخبگان آسیا مقابل الشرطه عراق قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها