کد خبر : 2072005 | 03 مهر 1403 ساعت 21:04 | 17.1K بازدید | 25 دیدگاه

درخشان: هر کس بگوید بد بازی کردیم فوتبال نمی‌فهمد!

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان خیلی قاطعانه از عملکرد تیمش در مصاف با بعثت کرمانشاه دفاع کرد.

درخشان: هر کس بگوید بد بازی کردیم فوتبال نمی‌فهمد!

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان که سابقه مربیگری پرسپولیس را در کارنامه دارد، بعد از وقفه‌ای کوتاه بار دیگر به مستطیل سبز برگشت. او در فصل جدید مسابقات جام آزادگان یا همان لیگ یک هدایت داماش گیلان را بر عهده گرفته و آنطور که خودش وعده داده به این تیم آمده تا شرایط آن را بهبود ببخشد. این در حالی است که با گذشت سه هفته از مسابقات هنوز داماش گلی نزده و یک باخت و دو مساوی حاصل کارش بوده است.

این اتفاقات باعث شد تا یکی از حواشی مصاف داماش گیلان و بعثت کرمانشاه در چارچوب هفته سوم شعارهای "حیا کن رها کن" هواداران رشتی علیه حمید درخشان باشد. آن هم در شرایطی که پیش از درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ما آنها را به صبوری بیشتر دعوت کرده بود.

2085793

درخشان البته پا پس نکشید و در نشست خبری بعد از بازی مدعی شد تیمش خوب بازی کرده و استرس ناشی از فشار هواداران باعث شده بازیکنانش در زدن ضربه نهایی دقت نکنند. او در این باره جمله جالبی به زبان آورد و گفت: «هر کسی بگوید بازی داماش مقابل بعثت زیبا نبود فوتبال نمی‌فهمد.» هر چند مرور اتفاقات بازی ادعای سرمربی داماش را تایید می‌کند. داماش در طول بازی برتری محسوسی نسبت به حریف داشت و در هر دو نیمه موفق به خلق چندین موقعیت خطرناک شد اما بی‌دقتی بازیکنان این تیم همه آن فرصت‌ها را هدر داد.

از حق نگذریم که درخشان همین یک امتیاز را هم مدیون دروازه‌بان تیمش است و اگر درخشش سعید ابراهیم‌پور نبود، با توجه به فرصت‌سوزی‌های داماش، قطعا این تیم بازنده میدان بود. ابراهیم‌پور در یکی دو صحنه با واکنش‌هایی دیدنی و فراتر از سطح لیگ یک دروازه خود را بسته نگه داشت تا ستاره اصلی داماش در هفته سوم باشد.

2085794

فعلا هواداران داماش که نه، اما مدیران این باشگاه صبوری کرده‌اند و درخشان قرار است به کارش ادامه دهد. او حالا برای هفته چهارم و مصاف با نفت مسجدسلیمان آماده می‌شود. تیمی که حال و روزش بدتر از داماش است و هر سه بازی قبلی خود را باخته تا امید درخشان و بازیکنانش برای خروج از بحران به همین بازی باشد.

دیدگاه‌ها