کد خبر : 2072003 | 03 مهر 1403 ساعت 21:04 | 12.2K بازدید | 8 دیدگاه

نمی‌توانید در جام باشگاه‌های جهان بازی کنید؛

معضل بزرگ فیفا برای 7 بازیکن بایرن مونیخ

بازیکنان بایرن مونیخ مانند سایر تیم‌های اروپایی برای بازی کردن در دور جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با چالش بزرگی مواجه شده‌اند.

معضل بزرگ فیفا برای 7 بازیکن بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، اولین دوره جدید جام باشگاه‌های جهان در سال 2025 برگزار می‌شود. به جای هفت تیم قبلی، 32 تیم برای کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان در آمریکا از 15 ژوئن تا 13 جولای به رقابت می‌پردازند.

مشکل بزرگ اینجاست که فصل جدید فوتبال بین پنج لیگ برتر از اول جولای آغاز می‌شود، بنابراین قرارداد بازیکنان در 30 ژوئن به پایان می‌رسد.

بازیکنان حرفه‌ای که قراردادشان در سال 2025 به پایان می‌رسد، می‌توانند اولین بازی‌های خود را تا پایان ژوئن انجام دهند، اما پس از آن بازیکن آزاد خواهند بود. مگر اینکه از قبل قراردادشان را تمدید کنند.

بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی تلگراف، این بازیکنان حتی ممکن است با محرومیت از مسابقات روبرو شوند.

در بایرن مونیخ که جزء 12 تیم واجد شرایط یوفا هستند، قراردادهای توماس مولر، یوشوا کیمیش، مانوئل نویر، لروی سانه، آلفونسو دیویس، اریک دایر و اسون اولرایش در حال حاضر، تابستان آینده به پایان می‌رسد.

2085790

برعکس، پنجره نقل و انتقالات در آلمان احتمالاً مانند تابستان امسال از اول جولای 2025 باز خواهد شد. اگر بازیکنان تا آن زمان تمدید کرده باشند، به لحاظ تئوری می‌توان از آن‌ها در مرحله بعدی مسابقات استفاده کرد.

این عجیب است که یک بازیکن می‌تواند در طول مسابقات برای دو تیم مختلف بازی کند: برای تیم قدیمی خود تا 30 ژوئن و برای تیم جدید خود از یکم جولای. فیفا هنوز در مورد مشکلات احتمالی اظهار نظر نکرده است.

دیدگاه‌ها