کد خبر : 2072002 | 03 مهر 1403 ساعت 21:00 | 6.6K بازدید | 13 دیدگاه

تورینو صدرنشین ناخوانده سری آ بعد از نیم قرن!

تورینو، با کسب یازده امتیاز از پنج بازی، بعد از ۴۷ سال در صدر جدول سری آ قرار گرفته است.

تورینو صدرنشین ناخوانده سری آ بعد از نیم قرن!

به گزارش "ورزش سه"، جدول سری آ ایتالیا تا پایان هفته پنجم دو صدرنشین غیرمنتظره به خود دیده است. ابتدا اودینزه بود که در پایان هفته چهارم صدرنشین شد و حالا تورینوی پائولو وانولی تا پایان هفته پنجم رقابت‌ها با کسب ۳ برد و ۲ مساوی در صدر جدول قرار گرفته است.

این تیم که رقیب همشهری یوونتوس به حساب می‌آید و همواره برگزارکننده دربی جذاب تورین با بیانکونری هستند، در هفته اول رقابت‌ها دست به کار بزرگی زدند و با نتیجه ۲-۲ میلان را در سن سیرو متوقف کردند. در هفته دوم با نتیجه ۲-۱ از سد آتالانتا گذشتند، در دیدار سوم خود با یک گل میزبانشان ونتزیا را مغلوب کردند، در هفته چهارم در خانه مقابل لچه با تساوی بدون گل متوقف شدند و سرانجام در هفته پنجم با برتری ۳-۲ مقابل ورونا، یازده امتیازی شدند و بعد از ۴۷ سال در صدر جدول سری آ جای گرفتند.

2085786

همان‌طور که اشاره شد، هدایت این تیم برعهده پائولو وانولی ۵۳ ساله است که سابقه هدایت تیم‌های اسپارتاک مسکو، ونتزیا و تیم‌های ملی پایه ایتالیا را در کارنامه دارد.

آن‌ها امشب در یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا میزبان امپولی هستند و سپس به ترتیب با تیم‌های لاتزیو، اینتر و کالیاری مصاف خواهند داشت. دربی حساس این تیم مقابل یوونتوس نیز در اواسط آبان ماه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها