کد خبر : 2071970 | 03 مهر 1403 ساعت 19:01 | 98.2K بازدید | 304 دیدگاه

همیشه برادران حیدری را در داوری قبول داشته‌ام

نکونام: کاملا برای داربی آماده‌ایم

جواد نکونام در یکی از حساس‌ترین مقاطع دوران مربیگری خود، راهی محل نشست خبری پیش از دربی پایتخت شد و از انگیزه‌هایش برای این بازی صحبت کرد.

نکونام: کاملا برای داربی آماده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، این شاید یکی از کوتاه‌ترین نشست‌های خبری استقلال پیش از دربی پایتخت بوده باشد. دیداری که به دلیل عدم برگزاری آن در ورزشگاه آزادی، به استان مرکزی و شهر اراک منتقل شده و به همین دلیل نیز شاید خبرنگاران کمتری خود را به محل کنفرانس خبری رسانده بودند.

نکونام که روزهای پرحاشیه‌ای را سپری کرده و یکی از سخت‌ترین فصول دوران حرفه‌ای‌اش را تجربه می‌کند، پس از سپری کردن روزهای بحرانی پس از شکست برابر استقلال خوزستان، با غلبه بر الغرافه رنگ و بوی آرامش را بر خود دید، اما دوباره و پس از توقف برابر نساجی، به خانه اول بازگشت.

او حالا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دوران مربیگری‌اش که شاید سرنوشتش در استقلال را نیز تعیین کند، باید برابر پرسپولیس قرار بگیرد. پیروزی در این مسابقه می‌تواند او را به روزهای خوش برگرداند و برعکس، شکست مقابل پرسپولیس به معنای بازگشت روزهای سیاه به استقلال باشد.

سرمربی جوان استقلال که آرام‌تر از همیشه به نظر می‌رسید، در نشست خبری پیش از دیدار حساس برابر پرسپولیس، حضور پیدا کرد و درباره شرایط تیم و تفکراتش از تقابل مقابل رقیب دیرینه صحبت کرد.

ویدئو: 353975

نکونام در کنفرانس قبل از بازی می‌گوید:
این بازی برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار است. تمرکزمان روی دیدار فرداست. ما نیاز به تمرکز بالا و ذهن آماده داریم تا ان‌شاءالله به موفقیت برسیم.

او با انتقاد از شرایط برگزاری بازی‌های خانگی استقلال گفت: ما تنها تیمی هستیم که در زمین خودمان تا به حال اصلا بازی نکرده‌ایم. در تهران بازی نکرده‌ایم. مدام از این شهر به آن شهر رفته‌ایم. واقعیت این است که بدترین شرایط را امسال استقلال داشته است.

سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: دو بازی در قزوین، یک بازی در اهواز و یک بازی در قائمشهر انجام دادیم. تنها بازی‌ای که در تهران انجام دادیم را بردیم.

او با تأکید بر تمایلش جهت برگزاری دربی در پایتخت گفت: دوست داشتیم دربی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و جمعیت زیادی به استادیوم بیایند، اما شرایط به گونه‌ای است که استادیوم و زمین‌های خوبی نداریم و متاسفانه این معضلی جدی برای فوتبال حرفه‌ای ماست. ما حتی زمین‌های تمرین خوبی هم نداریم. امیدواریم حداقل در آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.

نکونام درباره اظهارات قبلی‌اش درخصوص برادران حیدری که آنها قهرمانی را از استقلال گرفته‌اند و حالا آنها داور دیدار فردا هستند، گفت: صحبت‌هایی که انجام دادم برای بازی‌های پارسال بوده و به‌خاطر اتفاقاتی بوده که رخ داده است. من همیشه داوری برادران حیدری را قبول داشتم و آنها از داوران خوب ما هستند. اگر نگاه من یا آقایان حیدری به پارسال باشد، پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. این صحبت‌ها برای پارسال است. خود پیام حیدری در بازی اول ما قضاوت فوق العاده‌ای داشت و بعد از بازی از ایشان تشکر کردم. این صحبت‌ها در فوتبال عادی و طبیعی است. امیدوارم که بیژن حیدری در درون زمین و تیم VAR در بیرون از زمین، فردا بهترین قضاوت را داشته باشند که هر دو تیم بازی خوبی ارائه کنند تا اشتباهات بازی قبل برای ما رخ ندهد.

2084341

سرمربی استقلال در مورد احتمال استفاده همزمان از زکی‌پور و جلالی گفت: اجازه بدهید که فردا ترکیب را که انتخاب کردیم و با همکاران صحبت کردیم، بعد از بازی درباره عملکرد هر کدام از بازیکنان که به میدان رفتند صحبت می‌کنیم.

او درباره احتمال حضور بلانکو و کاکوتا در دیدار با پرسپولیس نیز گفت: فردا خدا را شکر تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. فقط متاسفانه روزبه چشمی را روی یک اشتباه از دست دادیم. همه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند. حریف ما تیم قابل احترامی است. امیدوارم بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم و با استفاده از نقاط ضعف حریف به موفقیت برسیم.

وی درمورد ماجرای کاهش محرومیت مهرداد محمدی، گفت: نمی‌دانم چه بگویم.

نکونام درباره اینکه آیا تیمش با توجه به حواشی اخیر آمادگی دارد، گفت: شرایط بازیکنان با کادرفنی فرق دارد. بازیکن باید برای بازی آماده باشد و تمام تمرکزش را برای تمام بازی‌ها حفظ کند. متاسفانه این هفته یک اشتباه بزرگ برای تیم ما صورت گرفت و باشگاه دچار چالش شد ولی برای بازی فردا کاملا آماده‌ایم. تمرکزمان روی بازی است و زیاد توجهی به این مسائل نداریم. در روز مسابقه، تمرکز همه ما چه به عنوان سرمربی و چه بازیکن، کاملا روی بازی است.

دیدگاه‌ها