کد خبر : 2071962 | 04 مهر 1403 ساعت 03:17 | 14.9K بازدید | 17 دیدگاه

پیش‌بینی جالب از دربی 104:

هوا خوب باشد پرسپولیس دو صفر برنده می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس احتمال برتری این تیم مقابل رقیب سنتی‌اش را بالا می‌داند.

هوا خوب باشد پرسپولیس دو صفر برنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهدوی در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس گفت: «تولد علی آقا پروین و محمود آقای خوردبین دو اسطوره بی‌نظیر باشگاه پرسپولیس را تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله به امید پروردگار همیشه سالم باشند. همچنین سالگرد درگذشت هادی نوروزی عزیز، انسان پرافتخار و شریف را نیز تسلیت عرض می‌کنم.»

او همچنین افزود: «تمرین پیشکسوتان که چند سالی است زیر نظر آقای پروین انجام می‌شود فضای خیلی خوبی دارد. همین که دور هم جمع می‌شویم و دیداری تازه می‌کنیم برایمان خوب است.»

پیشکسوت پرسپولیس در این خصوص که هر تیم به لحاظ روانی پایین‌تر باشد در دربی خطرناک‌تر است توضیح داد: «از قدیم اینطور بود که هر تیمی شرایط سخت‌تری داشت در دربی اذیت می‌کرد. الان هم شرایط استقلال نامساعد و خراب نیست. شاید یک مقدار حواشی این تیم بیش از حد شده و این مسائل هم چیزی از کارایی تیم استقلال کم نمی‌کند. پرسپولیس البته فوتبال روان‌تری بازی می‌کند. استقلال هم خوب کار می‌کند ولی آنطور که باید و شاید در نتیجه‌گیری و گلزنی باب میل هوادارانش پیش نمی‌رود. الان هم که محرومانش بخشیده شدند و مصدومانش هم شاید برسند.»

ویدئو: 353959

مهدوی یک توصیه مهم هم به پرسپولیسی‌ها داشت: «با همه اینها پرسپولیس نباید به حواشی کاری داشته باشد. دو تیم بزرگ آسیا قرار است با هم دیدار کنند. این را هیچوقت فراموش نکنید که دربی یک بازی خیلی خاص است. همین آقای پروین به ما می‌گفت همه بازی‌ها را ببازید اما دربی را ببرید. این یک بازی است که بازیکنان دربی باز را می‌طلبد. از این حیث فکر میکنم کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگینی کند. بین دو مربی وضعیت نکونام بهتر است چون هم در دربی بازی و هم مربیگری کرده است.»

پاسخ وی به پیش‌بینی دربی نیز جالب بود: «اگر شرایط آب و هوایی و دیگر مسائل در اراک مناسب باشد، بازی دو بر صفر خواهد شد.»

مهدوی در پایان نظرش در خصوص برگزاری دربی در خارج تهران را اینطور بیان کرد: «فقط تاسف می‌خورم، چرا که دربی دیگر تکرار نمی‌شود. با احتساب هوادارانی که در کشورهای دیگر هستند حدود 100 میلیون مخاطب دارد و حتی برگزار کنندگان این بازی کار سختی خواهند داشت چون مردم عاشق استقلال و پرسپولیس هستند. ان‌شاءالله که بازی برگشت در ورزشگاه آزادی برگزار شود.»

دیدگاه‌ها