کد خبر : 2071928 | 03 مهر 1403 ساعت 15:41 | 24.6K بازدید | 28 دیدگاه

فراتر از یک استادیوم

یونایتد زیباترین ورزشگاه جهان را می‌سازد (عکس)

باشگاه منچستریونایتد ویدیویی جدید مربوط به پروژه ورزشگاه جدید 100 هزار نفری خود منتشر کرد.

یونایتد زیباترین ورزشگاه جهان را می‌سازد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایده جدید دو میلیارد پوندی منچستریونایتد و 100 هزار صندلی در اولدترافورد جدید در ویدیوی طرح بازسازی آنها فاش شده است. منچستریونایتد ادعا می‌کند که این پروژه می‌تواند 7.3 میلیارد پوند برای اقتصاد بریتانیا سودآوری داشته باشد. اولین تصاویر از پروژه پیشنهادی بازسازی منتشر شده است.

باشگاه منچستریونایتد روز یکشنبه یک گزارش اقتصادی در مورد تأثیر بالقوه بازسازی "ترافورد پارک" منتشر کرد که در مرکز برنامه‌ها، یک ورزشگاه جدید قرار دارد.

2085655

تصاویری از وضعیت ظاهری این ورزشگاه بالقوه 2 میلیارد پوندی نیز منتشر شده و منچستریونایتد متعهد شده است که یک ورزشگاه در کلاس جهانی ارائه دهد.

تصاویر تولید شده توسط رایانه، مکانی دایره‌ای شکل را نشان می‌دهند که نشان باشگاه منچستریونایتد در بیرون آن نقش بسته است.

هواداران نیز به تصویر کشیده شده‌اند در حالی که یک مسیر پیاده روی وسیع را به سمت استادیوم پر می‌کنند، چیزی شبیه به بیرون ورزشگاه ومبلی.
تصویر دیگری هواداران را در خارج از ورزشگاه، روبروی یک پارک و نزدیک به یک گالری مجاور نشان می‌دهد.

2085657

مجسمه مثلث جورج بست، دنیس لاو و سر بابی چارلتون نیز در تصویر ساخته شده توسط کامپیوتر نشان داده شده است.

گروه معماری فاستر و شرکا که به عنوان طراحان اصلی وظیفه پیدا کردن راه‌هایی برای ادغام تاریخ باشگاه در ورزشگاه جدید را خواهند داشت.

2085658

اولدترافورد با ساعت و تونل مونیخ خود که به یاد فاجعه هوایی 1958 و همچنین مجسمه‌های سر مت بازبی، سر الکس فرگوسن، جیمی مورفی و یونایتد ترینیتی ساخته شده است، برای هواداران یونایتد در سراسر جهان ارزش احساسی زیادی دارد.

شیاطین سرخ به آکسفورد اکونومیکس، یکی از برترین شرکت‌های حسابداری جهان، مأموریت داده بودند تا تأثیر اقتصادی پروژه بلندپروازانه ساخت یک استادیوم جدید 100 هزار نفری را ارزیابی کند.

2085660

ارزیابی اولیه نشان داده که این پروژه می‌تواند 7.3 میلیارد دلار به اقتصاد بریتانیا کمک کند. یونایتد در حال حاضر روی یک طرح جامع کار می‌کند تا منطقه اطراف ورزشگاه الدترافورد را بازسازی کند.

میل اسپورت ادعا کرده است که یونایتد درخواست بودجه عمومی برای استادیوم نکرده و نخواهد کرد، اما خواهان یک مشارکت عمومی خصوصی برای تمرکز بر زیرساخت‌ها و بازسازی گسترده‌تر، با تاکید فوری بر تسهیل حمل‌ونقل است.

2085661
2085662

دیدگاه‌ها