کد خبر : 2071908 | 03 مهر 1403 ساعت 14:32 | 11.5K بازدید | 19 دیدگاه

ادعای تن‌هاخ: دوست ندارم این حریف را ببرم!

اریک تن‌هاخ می‌گوید رویارویی با توئنته برایش بسیار دشوار است.

ادعای تن‌هاخ: دوست ندارم این حریف را ببرم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد چهارشنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا باید در ورزشگاه اولدترافورد روبروی توئنته به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز این بازی در خانه گام اول را محکم برداشته باشد و خیال هوادارانش را راحت کند.

تن‌هاخ دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی برابر توئنته: 
من ترجیح می‌دادم برابر تیمی دیگر بازی کنیم. این که بخواهید به تیمی که دوستش دارید ضربه بزنید، خیلی سخت است. از بین همه تیم‌ها، توئنته تیمی است که بیشتر از همه دنبالش می‌کنم. من به عنوان یک هوادار بازی آنها را تماشا می‌کنم، نه یک آنالیزور. تماشای بازی آنها به این شکل متفاوت است. توئنته چیزهای زیادی به من داد. من در آکادمی آنها رشد کردم، به همین دلیل خاطراتم با آنها ارزش بسیاری برایم دارد.

لوک شاو: 
می‌توانم بگویم که او دقیقاً چه زمانی بر خواهد گشت. برنامه ما این است که او پیش از وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر برگردد اما نمی‌توانم صد درصد مطمئن باشم. ممکن است کمی پس از وقفه دیدارهای ملی برگردد.

فرمت جدید لیگ اروپا: 
مسابقات و رقابت‌های بسیاری قرار است برگزار شود و این مشخص است. بازیکنان بیش از حد فشار را تحمل می‌کنند و این برای فوتبال خوب نیست. شاید برای اهداف تبلیغاتی خوب باشد. ما تنها به عنوان یک باشگاه نمی‌توانیم این وضعیت را تغییر دهیم. مسئله مربوط به باشگاه‌ها و بازیکنان و مربیان است. ما باید روی پیشرفت این بازی و پیدا کردن تعادل درست کار کنیم. ما حرفه‌ای هستیم و درآمدهایی به دست می‌آید اما باید همه چیز را در حالت تعادل قرار دهیم.

انتقاد ردنپ از مارکوس رشفورد: 
من این انتقادها را درک نمی‌کنم. مردم حق ندارند شایعات و گمانه‌زنی‌ها را مطرح کنند. اگر من توضیح می‌دهم، آنها باید به کلمات من اعتماد کنند. این درست نیست.

بلندپروازی یونایتد در لیگ اروپا: 
مسیرهای بسیاری برای رسیدن به اهدافی که در نظر داریم وجود دارد. شاید این خیلی سخت باشد. در پایان مرحله گروهی می‌توان درباره این موضوع حرف زد اما ما به خیلی جلوتر نگاه نمی‌کنیم. باید بازی به بازی پیش برویم. هدف ما مشخص است و این مسیری است که می‌خواهیم طی کنیم.

دیدگاه‌ها