کد خبر : 2071898 | 03 مهر 1403 ساعت 13:23 | 6.1K بازدید | 16 دیدگاه

ظرفیت ورزشگاه افزایش پیدا نمی‌کند؛

صحبت‌های جالب در مورد بلیت دربی در بازار سیاه

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی اعلام کرد تعداد بلیت‌های دربی افزایش نخواهد یافت و تنها هشت هزار بلیت برای بازی به فروش می‌رسد.

صحبت‌های جالب در مورد بلیت دربی در بازار سیاه

به گزارش "ورزش سه"، بلیت‌فروشی دربی ۱۰۴ پایتخت که فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود، ساعتی قبل آغاز شد اما نکته مهم اینکه تنها هشت هزار بلیت برای این مسابقه در نظر گرفته شده و با اعلام رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی، این تعداد افزایش نخواهد یافت.

غفاری، رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی، در این باره گفت: ظرفیت ورزشگاه همان هشت هزار نفر است که هم شورای تامین و سازمان لیگ مصوب کرده‌اند. بلیت فروشی هنوز تمام نشده اما فکر می‌کنم به یک ساعت دیگر نکشد.

او درباره بازار سیاه بلیت فروشی که قیمت بلیت در آن حدود ۱.۵ میلیون تومان تعیین شده است، گفت: آدم‌های کلاش و ناقلا فراوان است! هواداران فقط از طریق سامانه می‌توانند بلیت بخرند.

غفاری درباره اینکه شنیده می‌شود تماشاگران با ارائه بلیت می‌توانند وارد محدوده یک کیلومتری ورزشگاه شوند، گفت: این تمهیدات نیروهای انتظامی است.‌ فعلا شرایط خوبی مهیا شده است. ما چندین جلسه داشتیم و نماینده سازمان لیگ و مسئول مسابقات، جناب آقای روشنک، اینجا بودند و نظارت داشتند. کارها زمین نمانده و هر مسئولی وظیفه‌ای را تقبل کرده‌اند. ما دوست داریم همه با هم همکاری کنند.

رئیس هیئت فوتبال مرکزی درباره نصب سیستم کمک داور ویدئویی در ورزشگاه امام خمینی نیز گفت: سیستم کمک داور ویدئویی نصب شده و همه داورها پیش‌بینی شده‌اند و تکنسین‌ها و کارشناس‌هایش هم حضور دارند.

دیدگاه‌ها