کد خبر : 2071893 | 03 مهر 1403 ساعت 13:10 | 24.7K بازدید | 30 دیدگاه

ابوالقاسم‌پور:

پرسپولیسی‌ها فریب حواشی استقلال را نخورند!

بازیکن اسبق پرسپولیس ابراز امیدواری کرد مصاف سرخابی‌های تهران حتما برنده داشته باشد.

پرسپولیسی‌ها فریب حواشی استقلال را نخورند!

به گزارش "ورزش سه"، بهنام ابوالقاسم‌پور که اوایل دهه 80 در پرسپولیس حضور داشت، درباره شرایط فعلی این تیم به خبرنگار ما گفت:
پرسپولیس پیش از شروع فصل چند مهره کلیدی خود یعنی بیرانوند، ترابی و دانیال را از دست داد و بازیکنان جدیدی که جذب کردند هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. هر چند رفته رفته تیم در حال بهتر شدن است اما همچنان جای خالی یک مهاجم شش‌دانگ و گلزن احساس می‌شود.»

او که خودش سابقه گلزنی در دربی دارد، درباره وضعیت علی علیپور افزود:
«نمی‌خواهم بگویم که علیپور با شرایط ایده‌آل فاصله دارد ولی هنوز نتوانسته آن انتظاراتی که از یک مهاجم تمام عیار می‌رود را این بازیکن برآورده کند. خیال هواداران هنوز بابت خط حمله راحت نیست. علاوه بر این تک مهاجم چندان فایده ندارد و هنوز زوج مناسبی برای علیپور پیدا نشده است خصوصا برای دربی که فشار هواداران در آن بازی بسیار بالا است.»

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که "حواشی استقلال باعث تضعیف روحی این تیم شده یا خیر؟"، تاکید کرد:
«استقلال اخیرا یک‌سری حواشی داشته منتها قطعا آنها برای این بازی تمرکز می‌کنند و نباید بازیکنان ما فریب این مسئله را بخورند. همین که بازیکنان دو تیم وارد زمین شوند آن تیمی موفق‌تر است که درون زمین بهتر کار کند و تمرکز خوبی داشته باشد.»

ابوالقاسم‌پور که نسبت فامیلی با جواد نکونام دارد، در خصوص شرایطی که این سرمربی تجربه می‌کند، اضافه کرد:
«من داخل تیم استقلال نیستم و در این مدت اصلا جواد (نکونام) را از نزدیک ندیدم و فقط چند بار تلفنی با هم حرف زدیم. واقعیت این است که حواشی تاثیرگذار است مخصوصا روی او که سرمربی تیم است و برنامه‌های خودش را دارد. مدیرعامل باید حرف او را گوش کند و خواسته‌هایش را اجرا کند تا کمی آرامش به هواداران و تیم استقلال منتقل شود.»

وی انتظاراتش از این تقابل سرخابی‌ها را اینطور عنوان کرد:
«امیدوارم هر دو تیم بتوانند بازی قشنگی انجام دهند. اصلا برد و باخت مهم نیست. هواداران هر دو تیم باید از تماشای آن لذت ببرند. خوب نیست که دو تیم عقب بکشند و هدفشان گل نخوردن باشد. بارسلونا و رئال مادرید هم که آنقدر با هم سر جنگ دارند هیچوقت مقابل هم تدافعی کار نکردند و هر دو با هدف بردن می‌جنگیدند. انشاالله در این دربی هم مساوی نبینیم و امیدوارم پرسپولیس برنده بازی باشد.»

وقتی از او خواستیم نام گلزنان دربی را پیش‌بینی کند، پاسخ داد:
«انشاالله علیپور در همین بازی گل بزند تا روحیه خودش و تیم برای ادامه کار بالا برود.»

پیشکسوت پرسپولیس به برگزاری شهرآورد تهران در اراک نیز اینطور واکنش نشان داد:
«آماده نبودن ورزشگاه آزادی برای استقلال و پرسپولیس جذابیت را از لیگ امسال گرفته است. قدرت این دو تیم در استادیوم آزادی معنا می‌گیرد. برگزاری دربی در شهرستان خواه ناخواه از جذابیت بازی کم می‌کند. درباره تعداد تماشاگران در این بازی هم باید بگویم شور و شوقی که هواداران دو تیم در ورزشگاه دارند باعث انتقال انرژی می‌شود دیگر فرقی نمی‌کند 8 هزار نفر باشند یا 80 هزار نفر. فعلا زیر ساخت‌های ما همین است و باید مدارا کرد. امیدوارم آقای دنیامالی تدبیر اساسی داشته باشد.»

دیدگاه‌ها