کد خبر : 2071891 | 03 مهر 1403 ساعت 13:01 | 13.8K بازدید | 20 دیدگاه

حمله به اوون: درباره آرتتا درست صحبت کن!

هواداران آرسنال از اظهارات مایکل اوون علیه میکل آرتتا به شدت ناراحت شده و به او اعتراض کردند.

حمله به اوون: درباره آرتتا درست صحبت کن!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته در یکی از حساس‌ترین و تماشایی‌ترین مسابقات برگزار شده در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و با وجود این که تا لحظات پایانی با نتیجه ۱-۲ از حریف پیش بود اما در نهایت به تساوی ۲-۲ برابر این حریف قدرتمند رضایت داد.

اخراج لئاندرو تروسار با کارت زرد دومی که به او نشان داده شد اعتراض بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی آرسنال را به همراه داشت و آرتتا هم پس از پایان بازی نسبت به این موضوع اعتراض کرد و مدعی شد که پس از گذشت تنها پنج بازی شرایط داوری در این فصل برای تیم او بسیار نگران کننده بوده است.

اوون با انتقاد از اظهارات سرمربی آرسنال پس از پایان این بازی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «روز گذشته بازی خوبی دیدیم اما واکنش آرتتا و اظهاراتش پس از این بازی خیلی بد بود. کارت قرمز بازیکن او درست بود. تنها تیمی که در این بازی از عملکرد داوری ضربه خورد سیتی بود چون داور به آرسنال اجازه داد که بازی را چند ثانیه زودتر آغاز کند و آنها به گل رسیدند.»

یکی از هواداران آرسنال در واکنش به این اظهارات نوشت: «چرا دوکو به‌خاطر تکرار همان رفتاری که تروسار به‌خاطرش اخراج شد کارت زرد نگرفت؟ شرط می‌بندم نمی‌توانی جواب این سوال را بدهی.»

کاربر دیگری اظهار داشت: «بیشتر از ۲۴ ساعت از پایان این بازی گذشته و باشگاه فوتبال آرسنال تنها چیزی است که می‌توانی به آن فکر کنی.»

یکی دیگر از کاربران اضافه کرد: «چیزی که خواندم را باور نمی‌کنم. از همه اتفاقاتی که در جریان این بازی رخ داد، فقط همین را دیدی؟»

هوادار دیگری هم نوشت: «می‌خواست آرتتا پس از ربوده شدن امتیازاتش لبخند بزند؟»

دیدگاه‌ها