کد خبر : 2071882 | 03 مهر 1403 ساعت 12:42 | 9.7K بازدید | 12 دیدگاه

وحید امیری علیه رکورد آقا کریم: اگه گل بزنی!

وحید امیری می‌تواند با گلزنی در شهرآورد صد و چهارم تبدیل به مسن‌ترین گلزن تاریخ دربی شود.

وحید امیری علیه رکورد آقا کریم: اگه گل بزنی!

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دربی صد و چهارم، دو تیم خودشان را برای برگزاری این دیدار خاص و حساس آماده می‌کنند و اگر چه سرخابی‌ها در این فصل ترکیبشان را جوان‌تر کرده‎‌اند اما وضعیت به گونه‌ای است که می‌توان انتظار داشت رکورد مسن‌ترین گلزن دربی جابه‌جا شود.

9 بازیکن کنونی سرخابی‌ها سابقه گلزنی در دربی را دارند که البته 6 بازیکن در جمع پرسپولیسی‌ها حضور دارند و همچنین 3 بازیکن برای استقلال بازی می‌کنند که نکته مهم این است رامین رضاییان یک مورد به خصوص محسوب می‌شود چرا که اکنون با سابقه گلزنی برای پرسپولیس در دربی، قرار است پیراهن آبی استقلال را به تن کند.

با این حال وحید امیری بازیکن همه‌کاره پرسپولیسی‌ها که پیش از این در دربی 94 دروازه استقلال را باز کرده بود، از نفراتی است که سابقه گلزنی مقابل آبی‌ها را دارد و از آنجا که به نظر می‌رسد در ترکیب احتمالی این تیم، امیری با نظر گاریدو به میدان برود و اکنون در صورت اینکه بتواند در شهرآورد صد و چهارم گلزنی کند، با توجه به اینکه 36 ساله شده از رکورد کریم باقری به عنوان مسن‌ترین گلزن تاریخ این جدال گذر خواهد کرد.

کریم باقری در دربی 69، با 35 سال و 348 روز گلی خاطره‌انگیز به ثمر رساند و به واسطه آن تبدیل به مسن‌ترین گلزن این رویارویی شد و اکنون امیری می‌داند که با گلزنی در این دیدار می‌تواند نامش را وارد لیست آمار و ارقام دربی کند.

دیدگاه‌ها