کد خبر : 2071881 | 03 مهر 1403 ساعت 12:35 | 3.8K بازدید | 2 دیدگاه

محبوب‌ترین تیم ایران باز هم مدعی قهرمانی نیست!

شرایط شهرداری در فصل پیش رو ارومیه دقیقا همانند فصل قبل است.

محبوب‌ترین تیم ایران باز هم مدعی قهرمانی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرداری‌ ارومیه پدیده فصل قبل لیگ برتر والیبال ایران در پلی آف بود. این تیم که فصل قبل تا نیم فصل اول نتایج ضعیفی گرفته بود با جایگزینی عبدالرضا علیزاده به جای جهانگیر سیدعباسی توانست نتایج درخشانی بگیرد و تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بالا برود.

پس از این نتایج درخشان بلافاصله همه صحبت از بستن یک تیم قدرتمند برای فصل بعد کردند و حتی قول قهرمانی دادند. اما هر چه زمان گذشت هیچ اتفاقی نیفتاد و تقریبا یک تیم به مانند فصل قبل بسته شد.

آنها ستاره فصل قبل خود یعنی آرمان صالحی را به طبیعت اسلامشهر دادند ‌و آرمین تشکری به سایپا رفت تا دو بازیکن اصلی خود را از دست داده باشند. علیزاده برای جایگزینی این دو ابوالفضل قلی‌پور و رمضان صحبتی و سهند الله‌وردیان را به خدمت گرفت و با حفظ بازیکنانی نظیر بابک فیاضی، عرشیا به‌نژاد، امیر خداپرستی، جاوید اسماعیل‌زاده، امیر آفتاب‌اذری، عطا زراعت‌گر و هومن شرقی و همچنین خرید یک قطر پاسور خوب به نام جواد حسین‌آبادی به استقبال فصل جدید خواهد رفت.

اگر در مسابقاتی که شهرداری ارومیه میزبان است هواداران حمایت خوبی از این تیم بکنند شاید کمتر تیمی بتواند این فصل شهرداری‌چی‌ها را در سالن غدیر ارومیه شکست بدهند.

دیدگاه‌ها