کد خبر : 2071871 | 03 مهر 1403 ساعت 12:06 | 20.8K بازدید | 15 دیدگاه

هر طور شده بهار برمی‌گردم

قول جسورانه‌ای که تراشتگن به بارسلونا داد

مارک آندره تراشتگن اطمینان دارد که بر خلاف تمام تصورات، تا قبل از پایان فصل یک بار دیگر برای بارسا بازی خواهد کرد.

قول جسورانه‌ای که تراشتگن به بارسلونا داد

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن روز یکشنبه مصدوم شد و دیروز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت. باشگاه بارسلونا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این دروازه‌بان آلمانی بعد از ظهر دوشنبه از ناحیه زانوی راست خود تحت عمل جراحی گرفته و روند ریکاوری او سریعا شروع خواهد شد.

چرا اینقدر عجله؟ این با اصرار خود تراشتگن بود چون گلر آلمانی متقاعد شده است که می‌تواند در این فصل دوباره بازی کند و همچنان برای تیمش مفید باشد.
بارسا در بیانیه خود تایید کرده بود که تراشتگن در ناحیه تاندون کشکک زانوی راست خود پارگی کامل دارد.

چنین مصدومیتی که بدتر از مصدومیت رباط صلیبی است، گاه تا یک سال بازیکن را از فوتبال دور نگه می‌دارد و بعضا باعث شده برخی ورزشکاران از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کنند اما تراشتگن اراده کرده است که قبل از پایان فصل یعنی تا 7 ماه دیگر برگردد.

2085510

دوره نقاهت تخمین زده شده برای این نوع آسیب تا 9 ماه است. هم تیم پزشکی بارسا و هم خود تراشتگن کاملا می‌دانند که همه چیز باید بدون عجله پیش برود تا او یک ریکاوری عالی داشته باشد. اسپورت نوشته است که مارک نمی خواهد یک روز را هم از دست بدهد زیرا بازی دوباره در این فصل در ذهن اوست. تراشتگن به فلیک و هم تیمی‌هایش قول داده که تا قبل از پایان فصل برگردد و اطمینان دارد که بارسا در آن مقطع حداقل در یک جام شانس قهرمانی خواهد بود و قادر به کمک است.

فصل قبل مورد مشابهی در مورد تیبو کورتوا داشتیم که او قبل از شروع فصل رباط داد ولی توانست در مقطع پایانی فصل برگردد و حتی در فینال لیگ قهرمانان گلر ثابت رئال نیز باشد. تراشتگن گلر بلژیکی را بهترین الگو برای خودش می‌داند.

دیدگاه‌ها