کد خبر : 2071869 | 03 مهر 1403 ساعت 12:01 | 11.7K بازدید | 9 دیدگاه

پاریس بالاخره از پیراهن سوم رونمایی کرد (عکس)

باشگاه پاری سن ژرمن بالاخره از پیراهن سوم این تیم برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کرد.

پاریس بالاخره از پیراهن سوم رونمایی کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید رقابت‌های لیگ یک فرانسه و همچنین لیگ قهرمانان اروپا چند روزی است که آغاز شده و تیم‌های حاضر در این مسابقات مشغول برگزاری دیدارهایشان و رقابت برای حضور در صدر جدول و کسب بیشترین امتیاز ممکن هستند و پاری سن ژرمن هم یکی از آنها است.

تقریبا تمامی باشگاه‌های اروپایی در چند هفته گذشته از پیراهن‌هایی که قرار است در فصل جدید به تن داشته باشند رونمایی کردند تا هواداران این تیم‌ها بتوانند با خرید پیراهن تیم محبوب‌شان به آنها هم کمکی کرده باشند و هم هرچه زودتر این پیراهن‌های فصل جدید را در اختیار داشته باشند اما خبری از پیراهن سوم پاری سن ژرمن نبود.

2085566

این باشگاه پس از گذشت چند هفته، حالا تازه با انتشار تصاویری از پیراهن سومش که با همکاری جردن طراحی شده رونمایی کرده است و این پیراهن در همین مدت کوتاه که از انتشار تصاویرش گذشته با استقبال هواداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده که از رنگ و طراحی در نظر گرفته شده برای آن راضی هستند.

2085567

پی اس جی این بار از رنگ متفاوت صورتی یا به گفته صفحات رسمی این باشگاه «به رنگ رز» به عنوان پس زمینه اصلی پیراهن سومش استفاده کرده که خط مشکی میانه این پیراهن که سر آستین و یقه آن هم قرار گرفته جلوه جذابی به این پیراهن داده است.

2085568

دیدگاه‌ها