کد خبر : 2071855 | 03 مهر 1403 ساعت 10:59 | 17.8K بازدید | 27 دیدگاه

نگرانی جدی بارسا: یامال باید استراحت کند

هانسی فلیک و مدیران بارسلونا نگران هستند که استراحت نکردن لامین یامال به ضرر این بازیکن تمام شود.

نگرانی جدی بارسا: یامال باید استراحت کند

به گزارش "ورزش سه"، یامال فصل گذشته و تحت هدایت ژاوی توانست خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب بارسلونا معرفی کند و درخشش او باعث شد که در تیم ملی اسپانیا هم حضور پیدا کند و به همراه این تیم جام قهرمانی رقابت جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ را بالای سر ببرد.

عملکرد خوب این ستاره جوان اسپانیایی در این فصل هم بارها برای بارسا کارساز شده و فلیک به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی تیمش روی او حساب می‌کند و امیدوار است که بتواند با حفظ این روند همچنان به او برای کسب بهترین نتایج ممکن روی نیمکت بارسا کمک کند.

اما مشکل مهمی که در این بین وجود دارد این است که به نظر می‌رسد بارسا بیش از حد به این بازیکن متکی شده و این اتفاق ممکن است تبعات سنگینی را برای او به همراه داشته باشد و فشار زیادی را به او وارد کند که کار را برایش سخت خواهد کرد و مطمئنا مشکلات بسیاری را برای بارسا هم به همراه خواهد داشت.

2083753

روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که فلیک و مدیران بارسا به خوبی از این موضوع آگاه هستند که یامال در این فصل هیچ فرصتی برای استراحت نداشته است و قصد دارند به زودی در دیدارهای پیش رو فرصتی را برای استراحت به این بازیکن بدهند تا فشارها روی او را تا حد زیادی کاهش داده باشند.

یامال از ابتدای فصل جدید تا به حال تنها ۱۴ دقیقه فرصت استراحت داشته و در سایر دقایق در تمامی دیدارهای بارسا در زمین حاضر بوده است. این در حالی است که او در اردوی تیم ملی اسپانیا در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر هم حضور داشت و برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.

دیدگاه‌ها