کد خبر : 2071853 | 03 مهر 1403 ساعت 10:56 | 25.1K بازدید | 33 دیدگاه

به دلیل تخلف اداری:

جریمه وحشتناک ذوب آهن توسط کمیته انضباطی

کمیته انضباطی باشگاه ذوب‌ آهن را هم جریمه کرد.

جریمه وحشتناک ذوب آهن توسط کمیته انضباطی

به گزارش “ورزش سه”، این جریمه به‌خاطر عدم ثبت قرارداد حداقل ۱۶ بازیکن در مهلت مقرر اعمال شده تا ذوب‌ آهن نیز به جمع چند باشگاه دیگر بپیوندد که به دلیل عدم رعایت دستورالعمل نقل و انتقالات جریمه شده‌اند.

این در حالی است که ذوب‌ آهن یک بار اخطار عدم ثبت قرارداد بازیکنان را دریافت کرد اما حتی در فرصت دوم هم نتوانست قرارداد بازیکنان خود را در سازمان لیگ ثبت کند.

به این ترتیب این باشگاه نیز ۵ میلیارد تومان از سوی کمیته انضباطی جریمه می‌شود تا این کمیته در ادامه جرایم سنگین، رقم قابل توجه دیگری را هم به دست بیاورد.

در حکم ذوب‌ آهن آمده است:
در خصوص گزارش شماره ١١٠/٠٣١٠٢٩٣ مورخ ١4٠٣/٥/٢ سازمان ليگ فوتبال عليه باشگاه ذوب آهن اصفهان مبنى بر نقض اصول كلى رفتار از طريق عدم رعايت مهلت مقرر نسبت به ثبت قرارداد حداقل ١6 بازيكن موضوع ماده ٣٠ دستورالعمل ناظر بر ثبت قراردادها، باتوجه به مجموع اوراق و محتويات پرونده و نظر به اينكه به موجب دادنامه قطعى شماره 3680 مورخ ١4٠٣/٥/١٠ صادره از سوى اين كميته، باشگاه مذكور مكلف بوده حداكثر تا تاريخ ١4٠٣/٥/١٢ نسبت به ثبت مشخصات ١6 نفر از بازيكنان خود اقدام ولى تا زمان ارسال گزارش به اين تكليف خود عمل ننموده و تخلف استمرار يافته است.

از طرفى دفاعيه باشگاه و جوابيه سازمان ليگ نشان دهنده عدم موفقيت باشگاه جهت اخذ مجوز از كميته تعيين وضعيت براى ثبت قرارداد بوده كه اين امر خارج از شمول ماده ١6 دستورالعمل در رابطه باحق عضويت باشگاه مى‌باشد.

لذا با محرز دانستن قصور باشگاه و به تبع آن تخلف انتسابى مستند به ماده ٥١ مقررات انضباطى و بالحاظ جريمه تعيينى در ماده ٣٠ دستورالعمل موصوف و نيز در نظر گرفتن مبلغ جريمه سابق الصدور، در نتيجه باشگاه ذوب آهن به پرداخت مبلغ 49/5٠٠/٠٠٠/٠٠٠ ريال جريمه نقدى ديگر نيز محكوم می‌كرد.

رأى صادره ظرف مهلت هفت روز از تاريخ ابلاغ قابل تجديدنظر خواهى نزد كميته استيناف فدراسيون فوتبال مى‌باشد.

دیدگاه‌ها