کد خبر : 2071849 | 03 مهر 1403 ساعت 10:42 | 5.1K بازدید | 11 دیدگاه

اسطوره بی‌تکرار والیبال ایران: سلام به ۴۰ سالگی!

سعید معروف، پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران وارد چهل سالگی شد.

اسطوره بی‌تکرار والیبال ایران: سلام به ۴۰ سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک سعید معروف، پاسور افسانه‌ای والیبال ایران نقش مهمی در اوج‌گیری والیبال ایران داشت. او که از سال ۲۰۰۵ تا سال ۲۰۲۱ (به جز سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۱) بی‌وقفه در تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران بازی کرد توانست با پنجه‌های طلایی خود والیبال ایران را در میان تیم‌های برتر والیبال جهان برساند.

او که پس از مسابقات جام باشگاه‌های آسیای فصل قبل با تیم شهداب یزد، دیگر دست از بازی کردن برداشته است حالا وارد چهل سالگی شده است. برای کسانی که او را از مسابقات قهرمانی جوانان جهان ۲۰۰۲ در تهران به یاد می‌آورند شاید باورش سخت باشد که پسری خوش تیپ و خوش چهره که با پاس‌های عالی سرعتی‌اش در آن مسابقات چشم همه را به خود دوخته بود، حالا چهل سالگی را تجربه می‌کند.

معروف دقیقا یک سالی است از میادین والیبال به دور است و هنوز کسی از آینده او در والیبال خبر ندارد. شاید او به زودی هدایت یک تیم را بر عهده بگیرد و به دنیای مربیگری وارد شود و شاید همچنان به دور از حاشیه به زندگی خود بپردازد. او هم اکنون در یکی از شهرهای آمریکا زندگی می‌کند و شاید روزی هدایت یکی از تیم‌های دانشگاهی این کشور را بر عهده بگیرد.

دیدگاه‌ها