کد خبر : 2071848 | 03 مهر 1403 ساعت 10:40 | 19.1K بازدید | 23 دیدگاه

کری سنگین برای هالند: بازی برگشت می‌بینمت

گابریل ماگالاش می‌گوید در بازی برگشت در ورزشگاه امارات منتظر رویارویی با منچسترسیتی خواهد بود.

کری سنگین برای هالند: بازی برگشت می‌بینمت

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و آرسنال روز یکشنبه یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را برگزار کردند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش در یک بازی جنجالی و پرهیجان به تساوی ۲-۲ رضایت دادند تا امتیازات را تقسیم کرده باشند و اختلاف‌شان در جدول همچنان حفظ شود.

یکی از صحنه‌های جنجالی این بازی که هیاهو و اعتراض بسیاری را هم به همراه داشت مربوط به صحنه درگیری ارلینگ هالند و پرتاب توپ از سوی او به سمت گابریل بود که با پشت سرش برخورد کرد و بسیاری معتقد بودند که این بازیکن باید با جریمه و حتی محرومیت روبرو شود اما این اتفاق رخ نداد.

گابریل در گفت‌وگو با میرر درباره این بازی و تساوی لحظه آخری تیمش برابر سیتی اظهار داشت: «ما منتظر رویایی با منچسترسیتی در بازی برگشت در زمین خودمان هستیم. هالند؟ من به یاد ندارم که او چه کاری انجام داد. چنین اتفاقاتی طبیعی است. اما در هر حال، به او تبریک می‌گویم. نبرد، جنگ و تحریک کردن حریف طبیعی است و البته که این هم بخشی از بازی است. حالا دیگر همه چیز تمام شده است.»

رقابت نزدیک آرسنال و سیتی برای کسب عنوان قهرمانی در دو فصل اخیر که هر دو بار با پیروزی شاگردان پپ گواردیولا تمام شده باعث شده است که دیدارهای این دو تیم از هیجان و جذابیت خاصی برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها