کد خبر : 2071845 | 03 مهر 1403 ساعت 09:52 | 44.6K بازدید | 43 دیدگاه

مصدومیت نابغه رئال: امباپه فرصت استراحت ندارد

حضور اندریک در ترکیب اصلی رئال مادرید برابر آلاوس به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مصدومیت نابغه رئال: امباپه فرصت استراحت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باید روبروی آلاوس به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی همچنان روند بردهایش در این مسابقات را حفظ کند و شرایط را برای خودش بهبود ببخشد.

فشردگی دیدارهای این فصل و تقویم شلوغ رئال مادرید باعث شده است که کارلو آنچلوتی چاره دیگری جز استفاده از سیستم چرخشی نداشته باشد چون رئال هفته گذشته دو بازی انجام داد و این هفته هم روزهای شنبه و سه‌شنبه بازی می‌کند و هفته آینده هم باید دربی حساس مادرید را در روز یکشنبه برابر اتلتیکو مادرید برگزار کند.

2082706

منابع نزدیک به این تیم پیش از این اعلام کرده بودند که این مربی ایتالیایی قصد دارد در این بازی به بعضی از بازیکنان اصلی ترکیب تیمش مانند کیلیان امباپه استراحت دهد و از اندریک به عنوان جانشین او در ترکیب این تیم در دیدار برابر آلاوس استفاده کند اما حالا مارکا مدعی شده است که شاید این کار ممکن نباشد.

اندریک در جریان تمرینات روز گذشته رئال با ضربه‌ و احساس دردی مواجه شده که شاید باعث شد نتواند در ترکیب اصلی رئال به میدان برود و این فرصت مهم را از دست بدهد و به این ترتیب امباپه هم فرصتی برای استراحت نخواهد داشت و به احتمال زیاد در زمین حاضر خواهد بود.

دیدگاه‌ها