کد خبر : 2071843 | 03 مهر 1403 ساعت 09:38 | 26.5K بازدید | 24 دیدگاه

سیتی جانشین دی‌بروینه را انتخاب کرد: الماس بایرن!

منچسترسیتی قصد دارد جمال موسیالا را به عنوان جانشین کوین دی بروینه به خدمت بگیرد.

سیتی جانشین دی‌بروینه را انتخاب کرد: الماس بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش خیره کننده موسیالا در ترکیب بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را به خود جلب کرده و باعث شده است که صحبت از جدایی او از بایرن و پیوستنش به یکی از تیم‌های مطرح مانند منچسترسیتی یا رئال مادرید از مدتی قبل مطرح شود.

پیش از این هم بسیاری از رسانه‌های آلمانی و انگلیسی از علاقه زیاد مدیران سیتی و همچنین پپ گواردیولا به همکاری با این بازیکن خبر داده و مدعی شده بودند که آنها قصد دارند به زودی به صورت رسمی برای به خدمت گرفتن این بازیکن از بایرن مونیخ اقدام کنند و این در حالی است که مدیران این باشگاه هم به دنبال تمدید قرارداد ستاره‌ محبوب‌شان هستند.

2049472

حالا تیم تاک مدعی شده است که سیتی قصد دارد پیشنهادی وسوسه برانگیز را به بایرن مونیخ ارائه کند که شاید رد کردن آن برای این باشگاه بسیار دشوار باشد. آنها آماده هستند ۱۰۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن پرداخت کنند و امیدوار هستند که او بتواند جانشین خوبی برای دی بروینه در این تیم باشد.

این در حالی است که رئال مادرید رقیبی جدی برای آنها خواهد بود اما هنوز مذاکره‌ای بین رئال و نمایندگان موسیالا انجام شده است و باید دید که در نهایت کدام یک از این دو تیم غول فوتبال اروپا موفق به جذب این ستاره آلمانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها