کد خبر : 2071836 | 03 مهر 1403 ساعت 09:02 | 31.3K بازدید | 24 دیدگاه

او خودش را فدای جوانان می‌کند؛

اکبرپور-جباری: حسینی آینده فوتبال ایران را می‌سازد

دو پیشکسوت استقلال و پرسپولیس به تمجید از جوان‌گرایی سرمربی آلومینیوم اراک پرداختند.

اکبرپور-جباری: حسینی آینده فوتبال ایران را می‌سازد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی در سالیان اخیر بیشتر از هر مربی دیگری بازیکنان جوان را در ترکیب تیم‌های خود قرار داده و ستاره‌های پرشماری به فوتبال ایران معرفی کرده که اکنون هم در تیم خود مهره‌های جوان و شاخصی مثل محمدمهدی لطفی، عارف حاجی‌عیدی، محمد خلیفه، بهرام گودرزی و... دارد و آنها را در تمام بازی‌های این فصل در ترکیب قرار داده است.

مجتبی حسینی که در کنار اعتماد و فرصت ویژه به جوانان، مهره‌های با تجربه با کیفیتی هم در تیمش دارد، در دیدار مقابل پرسپولیس دو بازیکن زیر 20 سال را در جمع 11 بازیکن اصلی قرار داد و علاوه بر آن، 3 مهره زیر 20 سال هم به‌عنوان بازیکن ذخیره به زمین فرستاد.

سیاوش اکبرپور، ستاره پیشین استقلال و سرمربی سابق تیم جوانان این باشگاه، در برنامه فوتبال برتر به تمجید از سرمربی آلومینیوم اراک پرداخت و گفت: جا دارد در اینجا از آقای مجتبی حسینی تشکر کنم. چند بازیکن خودم (در رده پایه) اکنون زیر نظر آقای حسینی هستند و انقدر مربی با دل و جراتی است که خودش را فدای جوانان می‌کند.

او ادامه داد: آقای حسینی با این کار آینده فوتبال ایران را می‌سازد و از ایشان بسیار تشکر می‌کنم و ان‌شاالله موفق باشد.

ویدئو: 353937

رضا جباری، مهاجم گلزن سابق پرسپولیس که تجربه چهار سال هدایت تیم نوجوانان این باشگاه را داشته نیز در ادامه اظهارات اکبرپور گفت: این تغییر در فوتبال که صحبت می‌کنیم، یعنی مجتبی حسینی. این تغییر را در فوتبال ایجاد کرده و کار ارزشمندی است و باید از او تقدیر شود.

دیدگاه‌ها