کد خبر : 2071810 | 03 مهر 1403 ساعت 04:41 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

صادقی: بازیِ قشنگ را باختیم!

سرمربی سایپا می‌گوید باید هر چه زودتر ایرادات تیمش را برطرف کند.

صادقی: بازیِ قشنگ را باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا که تیمش در چارچوب هفته سوم لیگ یک با نتیجه 2 بر 1 در خانه به مس سونگون باخت، در نشست خبری بعد از بازی گفت: 
«وقتی بارها درون محوطه جریمه حریف ظاهر شدیم یعنی خوب بازی کردیم. وقتی در چنین بازی که کاملا مسلط هستیم، اما می‌بازیم یعنی حتما نقاط ضعفی داریم. گل اول را روی ضربه ایستگاهی خوردیم، با این حال آن را جبران کردیم و وقتی داشتیم گل دوم را می‌زدیم روی ضد حمله غافلگیر شدیم و گل دوم را خوردیم.»

ویدئو: 353890

صادقی با حمایت از عملکرد تیمش ادامه داد: «کل نیمه دوم به بازی مسلط بودیم. موقعیت‌های خوبی با ارسال از کناره‌ها ایجاد کردیم، ولی متاسفانه گل نشد. حتما روی این موارد کار می‎‌کنیم که بهتر شویم. از تلاش بازیکنانم راضی هستم، اما باید نواقص را از بین ببریم. هنوز هفته سوم است و مطمئنا در بازی‌های بعدی این باخت را جبران می‌کنیم.»

2085481

او در واکنش به اینکه چرا بعد از گل تساوی با توجه به فرصت کمی که تا پایان نیمه اول بود همچنان دستور حمله داد و به همین دلیل گل دوم را دریافت کردند، پاسخ داد: «کاملا سوار بازی بودیم و احساس کردم می‌توانیم گل برتری را بزنیم و حتی یک موقعیت خوب هم به دست آوردیم که گل نشد و در ادامه روی دفع توپ حریف و ضد حمله‌ای که زدند خط دفاعی ما خوب عمل نکرد. در هر صورت بازی قشنگی بود.»

سرمربی سایپا در پاسخ به اینکه برای فرصت‌سوزی‌های تیمش چه تدبیری دارد گفت: «باید تمرینات جدید طراحی کنیم. ضمن اینکه بازیکنان گلزن که از هر موقعیتی گل بسازند خیلی کم هستند. بازیکنان خط حمله ما جوان هستند و خیلی تلاش می‌کنند، با این حال باید ایراداتی که در حمله و زدن ضربه نهایی داریم را هم برطرف کنیم.»

دیدگاه‌ها