کد خبر : 2071794 | 03 مهر 1403 ساعت 05:00 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه درخشش در دربی: دعوت به تیم ملی ایتالیا

متئو گابیا، زننده گل برتری‌ میلان مقابل اینتر در دربی دلامادولینا مورد توجه لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، قرار گرفته است.

نتیجه درخشش در دربی: دعوت به تیم ملی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های سری آ و در مهمترین دیدار، میلان بحران زده با نتیجه ۲-۱ از سد اینتر گذشت و سرانجام بعد از هفته‌های پرتلاطم به ساحل آرامش رسید.

قهرمان غیرمنتظره میلان در این دیدار کسی نبود جز ستاره جوان خط دفاعی این تیم؛ یعنی متئو گابیای ۲۴ ساله که علاوه بر به ثمر رساندن گل دوم، عملکرد بسیار درخشانی در قلب خط دفاعی روسونری از خود به نمایش گذاشت و جزو بهترین نفرات زمین بود.

2085065

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپرت، نمایش مدافع بلند قامت میلان برابر اینتر از چشم لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، نیز دور نمانده و این سرمربی قصد دارد در اردوی اکتبر برای نخستین بار از این مدافع جوان برای پوشیدن پیراهن اتزوری دعوت کند.

جالب آنکه این دومین حضور کامل گابیا در ترکیب میلان در فصل جدید بعد از برتری ۴-۰ مقابل ونتزیا بود. میلان در حضور ۱۸۰ دقیقه‌ای این بازیکن در سری آ تنها یک گل از رقبا دریافت کرده است‌.

گفته می‌شود سرمربی آتزوری علاوه بر گابیا، عملکرد جیانلوکا مانچینی، مدافع رم را نیز با دقت زیر نظر دارد. ریکاردو کالافیوری، الساندرو باستونی، فدریکو گاتی و کالب اوکولی مدافعان ایتالیا در آخرین اردوی این تیم بودند و احتمالا در اردوی آتی خبری از اوکولی مدافع لسترسیتی در تیم ملی نخواهد بود و گابیا برای نخستین بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها