کد خبر : 2071781 | 02 مهر 1403 ساعت 21:38 | 24.6K بازدید | 170 دیدگاه

پیولی: رونالدو از مسی بهتر است، خیلی گل زده!

استفانو پیولی، سرمربی النصر عربستان، می‌گوید به نظر او کریستیانو رونالدو نسبت به لیونل مسی بازیکن بهتری است.

پیولی: رونالدو از مسی بهتر است، خیلی گل زده!

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی به تازگی وارد النصر شده، اما در اولین بازی خود مقابل الاتفاق با نتیجه 3-0 پیروز شده و شاهد گلزنی کریستیانو رونالدو بوده است.

سرمربی سابق میلان در گفتگو با تی‌ان‌تی اسپورت، نظر خود را درباره ستاره پرتغالی و مقایسه او با رقیب دیرینه‌اش بیان کرد.

رونالدو و مسی طی دو دهه اخیر رقیب مستقیم یکدیگر بوده‌اند و به دلیل سطحی که این دو فوق ستاره داشته‌اند اغلب توپ طلا به بازیکنان سابق رئال مادرید و بارسلونا می‌رسید. اغلب چهره‌های فوتبالی یکی از این دو را انتخاب می‌کنند و اکنون هم پیولی نظر خودش را مطرح کرده است.

2085404

پیولی درمورد مقایسه رونالدو با مسی گفت: "فکر می‌کنم رونالدو برتر از مسی است، او بیشتر از آن چیزی که بازی کرده، گل زده است. ما برای توسعه کل تیم و استفاده از تمام منابع موجود کار خواهیم کرد. ما سبک بازی خود را بدون بررسی تاکتیک‌های حریف خواهیم ساخت. هر مسابقه به من یاد می‌دهد که نقاط قوت، ضعف و توانایی‌های تیم را بهتر درک کنم. امیدواریم نتایج مثبتی کسب کنیم."

پیولی از بازی اول تیمش بسیار راضی بود و گفت: "آنچه در اولین مسابقه از بازیکنان دیدم برایم بسیار راضی‌کننده بود. ما بازیکنان سطح بالای داخلی و خارجی داریم و هدف ما حضور در هر تورنمنت است."

او درباره دلایل پیوستن به النصر گفت: "من می‌خواهم به قهرمانی برسم. تمام بازی‌های النصر را در این فصل دیده‌ام، اما اکنون باید روی آینده تمرکز کنیم. این تیم پتانسیل کسب نتایج خوب را دارد."

دیدگاه‌ها