کد خبر : 2071776 | 02 مهر 1403 ساعت 21:17 | 6.4K بازدید | 22 دیدگاه

نفت و گاز گچساران 0 – 1 فجر سپاسی

لیگ یک/ فجر می‌تازد حتی بر خلاف جریان بازی

فجر سپاسی شیراز توانست با کسب سومین برد پیاپی در لیگ یک صدرنشین این مسابقات باقی بماند.

لیگ یک/ فجر می‌تازد حتی بر خلاف جریان بازی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته سوم لیگ یک نفت و گاز گچساران نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان فجر سپاسی بود. نفت و گاز که بازی اول خود در خانه را برده بود با هدف تداوم بردهای خانگی وارد این میدان شد و در سمت مقابل فجر نیز به چیزی جز پاره نشدن نوار بردهایش فکر نمی‌کرد. در نهایت این تیم شیرازی بود که توانست با یک گل، سه امتیاز حیاتی دیگر کسب کند.

ترکیب نفت و گاز گچساران با نظر داریوش یزدی بدین شرح بود: مصدق دریس، احمد جنادله، علی حدادی‌فر، محمد مهدی پور، روزبه آروانه، سعید کریمی، احمد داغری، جلال پناهی، سهیل دلفیه فرد، امیر مقداد مالکی، حسین بهرامی

پیروز قربانی نیز فجر سپاسی را با این نفرات به میدان فرستاد: علی غلام زاده، محمد آژیر، میثم مرادی، علی نبی زاده، سینا شاه عباسی، امیر طاهر، علی نجفی، امیرمحمد منصف، رضا امانی نژاد، یوسف کی‌شمس و حسین شهابی

20 دقیقه ابتدایی بازی پایاپای دنبال شد تا اینکه در دقیقه 21 اولین موقعیت جدی خلق شد. بازیکن نفت و گاز از سمت چپ وارد محوطه حریف شد و روی برخورد با مدافع فجر تعادل خود را از دست داد. بر خلاف نظر بازیکنان میزبان داور پنالتی نگرفت و از این اتفاق عبور کرد. در ادامه رفته‌رفته نفتی‌ها سوار بازی شدند. شاگردان یزدی که بیشتر روی سانتر از جناحین برنامه داشتند چند بار به همین شکل دروازه فجر را تهدید کردند. در دقیقه 36 سانتر خطرناک حدادی فر از جناح راست با ضربه سر سعید کریمی همراه شد و درحالی‌که دروازه‌بان فجر هیچ واکنشی نداشت توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد؛ یعنی در دقیقه 38 بر خلاف جریان بازی این فجر سپاسی بود که به گل رسید. امیرمحمد منصف برای یوسف کی‌شمس پاس کات‌بک فرستاد و این بازیکن به راحتی دروازه خالی را باز کرد. در آخرین دقیقه نیمه اول نفت و گاز می‌توانست کار را به تساوی بکشاند. رضا بختیاری زاده صاحب موقعیت مناسبی شد، اما ضربه نهایی را خوب نزد و توپ پس از برخورد به پای مدافع در اختیار دروازه‌بان فجر قرار گرفت.

یکی از مهمترین اتفاقات نیمه اول بازی تعویض اجباری کاپیتان فجر سپاسی به دلیل مصدومیت بود.

نیمه دوم بر خلاف نیمه اول موقعیت چندانی نداشت، اما همچنان نفت و گاز بیشترین مالکیت توپ را در اختیار داشت. با این حال باز هم فجر در دقیقه 47 اولین موقعیت این نیمه را خلق کرد. در این صحنه شوت رضا امانی‌نژاد با واکنش دیدنی مصدق دریس دروازه‌بان نفت و گاز همراه شد. بازی در ادامه شاهد اتفاق خاصی نبود تا اینکه در دقیقه 80 ضربه کاشته تیم نفت و گاز با دفع ناقص دروازه بان همراه شد و در ادامه ضربه سر بازیکن گچساران نیز با اختلاف اندک به بیرون رفت تا شاگردان داریوش یزدی در شبی که مستحق شکست نبودند، دومین باخت متوالی خود در فصل جدید را تجربه کنند.

با این نتیجه فجر با 9 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند و نفت و گاز هم که فقط 3 امتیاز دارد در رده سیزدهم ایستاد.

دیدگاه‌ها