کد خبر : 2071770 | 02 مهر 1403 ساعت 21:00 | 17.3K بازدید | 29 دیدگاه

انتقام‌گیری ميلانی‌ها: زمین گرده آقای تورام! (عکس)

بعد از پیروزی مقابل اینتر در دربی، بازیکنان میلان شادی جالب توجهی با پرچم کرنری که لوگوی اینتر روی آن قرار داشت را انجام دادند.

انتقام‌گیری ميلانی‌ها: زمین گرده آقای تورام! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دربی حساس دلامادولینا بین تیم‌های اینتر و میلان در هفته پنجم رقابت‌های سری آ، با برتری ۲-۱ شاگردان پائولو فونسکا به پایان رسید و روسونری سرانجام بعد از شش شکست پیاپی توانست از سد رقیب سنتی بگذرد و اولین شادی مهم در فصل را تقدیم به هواداران کند.

نکته جالب توجه بعد از پایان بازی، شادی بازیکنان میلان با پرچم کرنر بود. حرکتی که به نوعی تکرار همان شادی مارکوس تورام بازی برگشت فصل قبل دو تیم بود که با برتری ۲-۱ اینتر به پایان رسیده بود‌.

جایی که مارکوس تورام پیراهن خود را روی پرچم کرنری که لوگوی میلان روی آن بود قرار داد و با آن به شادی پرداخت.

حالا و پنج ماه بعد از آن بازی، تامی آبراهام، یوسف فوفانا و رافائل لیائو عیناً آن حرکت تورام را با پرچم کرنر اینتر انجام دادند تا انتقامی زودهنگام از‌ هافبک نراتزوری گرفته باشند.

2085387

گفتنی است میلانی‌ها توانستند بعد از دو سال و شش بازی سرانجام اینتر را شکست دهند و از همین رو، بازیکنان و هواداران میلان سعی بر آن داشتند تا کری‌خوانی اینتری‌ها در دوسال اخیر را بی‌پاسخ نگذارند و این شادی بازیکنان همراه پرچم کرنر اینتر نیز حسابی بر دل هواداران روسونری نشست.

دیدگاه‌ها