کد خبر : 2071762 | 02 مهر 1403 ساعت 19:50 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

سایپا 1 - 2 مس سونگون

لیگ یک/ شلیک تماشایی در بازی تمام نارنجی

مس سونگون توانست اولین برد خود در فصل جدید مسابقات لیگ یک را جشن بگیرد.

لیگ یک/ شلیک تماشایی در بازی تمام نارنجی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سوم لیگ یک تیم‌های سایپا و مس سونگون در حالی به مصاف هم رفتند که تا پیش از این بازی شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر داشتند، چرا که سایپا هنوز نباخته بود و مس هنوز بردن را تجربه نکرده بود و همین انگیزه‌های متفاوت نتیجه بازی را رقم زد.

ابراهیم صادقی با این ترکیب تیمش را روانه میدان کرد: نیما علیپور، مهیار زحمت کش، امیرحسین یحیی زاده، سید جلال عبدی، معین قربانی، پیمان میری، محمدصادق بارانی، مهدی کربلایی، احسان جودکی، علیرضا ملکی و علی دهقان

2085348

در سمت مقابل نیز محمد نصرتی که خودش به دلیل محرومیت روی نیمکت مس سونگون حضور نداشت این نفرات را به زمین فرستاد: مهدی حقیقت، یاشار احمدی، مهدی دلاورزاده، ماهان احمدزاده، میرمهدی قریشی، میثم نامور، مهدی نجفی، رضا آقابابایی، حسین فلاحیان، آزاد جعفرزاده و رضا کرملاچعب

بازی از همان لحظه شروع با هیجان بالایی دنبال شد و در حالی با نتیجه 2 بر 1 به سود مس به پایان رسید که هر سه گل بازی در نیمه اول به ثمر رسید. ابتدا در دقیقه 20 رضا آقابابایی روی یک ضربه کاشته دیدنی به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه سایپا را باز کرد. در ادامه سایپا که به فکر جبران بود در دقیقه 39 با پیمان میری بازیکن باتجربه خود به گل مساوی رسید، اما درحالی‌که نیمه اول رو به اتمام بود، رضا کرملاچعب در دقیقه 42 بار دیگر مس را پیش انداخت. در نیمه دوم نیز دو تیم بازی قابل قبولی ارائه دادند، اما گلی رد و بدل نشد تا در نهایت این مس سونگون باشد که در روز محرومیت سرمربی خود به اولین بردش در فصل جدید برسد.

2085351

با این نتیجه سایپا 4 امتیازی باقی ماند و فعلا در رتبه هشتم جدول قرار دارد و مس سونگون نیز با همین امتیاز و چند پله صعود در رتبه یازدهم ایستاده است.

دیدگاه‌ها