کد خبر : 2071757 | 02 مهر 1403 ساعت 19:20 | 18K بازدید | 26 دیدگاه

عمل موفقیت‌آمیز: زانوی تراشتگن جراحی شد

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، بعدازظهر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل موفقیت‌آمیز: زانوی تراشتگن جراحی شد

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن بعدازظهر امروز، دوشنبه، به دلیل پارگی تاندون کشکک زانوی راست خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت. این دروازه‌بان آلمانی به دلیل آسیبی که دیروز در دیدار مقابل ویارئال دچار آن شد، این عمل را انجام داد.

این عمل در بیمارستان بارسلونا توسط دکتر خوان کارلس مونلائو و زیر نظر پزشکان بارسا انجام شد.

در بیانیه پزشکی بارسلونا مشخص نشده که او چه مدت از میادین دور خواهد بود و اینطور نوشته شده که میزان بهبود او در ریکاوری، زمان بازگشت را مشخص خواهد کرد.

در هر صورت همه چیز حاکی از دوری 8 ماهه این دروازه‌بان آلمانی از میادین است. پزشکان بارسا و تیم ملی آلمان حاضر نشدند حتی یک روز را از دست بدهند و کمتر از 24 ساعت بعد از مصدومیت، او را جراحی کردند.

2085337

تراشتگن قبل از پایان نیمه اول بازی در لاسرامیکا دچار مصدومیت شد. این بازیکن به سرعت به بیمارستانی در کاستیخون منتقل شد تا تحت آزمایشات اولیه قرار بگیرد. این آزمایشات نشان دهنده پارگی کامل تاندون کشکک زانو بود.

او صبح امروز در کمپ بارسا مورد آزمایشات تخصصی توسط پزشکان تیم قرار گرفت. این بازیکن و کادر فنی تصمیم گرفتند که بهترین کار این است که هر چه زودتر عمل کنند و امروز بعدازظهر او تحت عمل جراحی قرار گرفت.

حالا این دروازه‌بان تا بازگشت دوباره به زمین راه درازی در پیش دارد. نباید فراموش کرد که علاوه بر این، این سومین جراحی پارگی رباط صلیبی این بازیکن بوده است.

دیدگاه‌ها