کد خبر : 2071729 | 02 مهر 1403 ساعت 17:24 | 78.1K بازدید | 310 دیدگاه

تست مثبت پزشکی، فردا در تمرین گروهی

اختصاصی: اورونوف به دربی می‌رسد

اوستون اورونوف یکی از یازده بازیکن پرسپولیس در دربی پیش‌ رو مقابل استقلال خواهد بود.

اختصاصی: اورونوف به دربی می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دشوار پرسپولیس مقابل آلومينيوم اراک بود که ستاره ازبکستانی پرسپولیسی‌ها با گرفتن عضله پا روی زمین نشست و دقایقی بعد دستور تعویض سریعش صادر شد.

او پس از این بازی برای MRI اعزام شد و رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مصدومیت او از ناحیه همسترینگ است و او باید برنامه درمانی خود را طبق پروتکل ادامه بدهد تا بازیکن در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

ستاره ازبکستانی سرخ‌ها در این روزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می‌کند و حتی امروز نیز رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در گزارش تمرین سرخ‌ها اعلام کرد این بازیکن تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرده است.

با این حال و در شرایطی که هواداران پرسپولیس نگران شرایط اورونوف برای دربی پایتخت هستند، شنیده می‌شود این بازیکن فردا به تمرینات گروهی این تیم اضافه خواهد شد و مشکلی برای حضور در ترکیب سرخپوشان برای دربی نخواهد داشت.

2070759

این در حالی است که با بازگشت اورونوف از مصدومیت همسترینگ، پرسپولیسی‌ها بزرگ‌ترین نگرانی خود برای دربی را پشت سر خواهند گذاشت و با قدرت بیشتری به مصاف استقلال خواهند رفت.

همچنین ایوب العملود، دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس، از امروز با تیم تمرین کرده و برای شهرآورد مشکلی نخواهد داشت.

بازگشت این دو بازیکن خارجی توان پرسپولیس برای دیدار با استقلال را بیشتر خواهد کرد و همچنین لیست ۲۱ بازیکن تحت هدایت گاریدو را کامل می‌کند.

دیدگاه‌ها