کد خبر : 2071719 | 03 مهر 1403 ساعت 03:02 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

سقوط آزاد غول سابق آلمان

تماس شالکه با مربی رئال: برای نجات ما بیا!

در آلمان گزارش داده‌اند که شالکه برای فرار از بحران ابتدای فصل به رائول گونزالس فکر می‌کند ولی رئال مخالف جدایی او است.

تماس شالکه با مربی رئال: برای نجات ما بیا!

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای روزنامه بیلد، رائول هدف اول شالکه برای نیمکت است. این باشگاه مربی (گرائرتس) و مدیر ورزشی (مارک ویلموس) خود را به دلیل نتایج ضعیف و اختلاف نظر اخراج کرد و حالا به دنبال یک کادر فنی جدید است.

شالکه، غول سابق فوتبال آلمان، وارد چندمین سال بحران خود شده است. به شکلی ناگهانی و بدون اطلاع قبلی، هیئت مدیره این باشگاه تصمیم گرفت مربی و مدیر ورزشی خود را کنار بگذارد. وضعیتی که بار دیگر نام یکی از نمادهای باشگاه را بر سر زبان‌ها انداخته است: رائول گونزالس بلانکو. او بین سال‌های 2010 تا 2012 برای شالکه 66 گل زد.

2085266

سرمربی فعلی رئال مادرید کاستیا همیشه در شرایط بحرانی به شالکه مرتبط شده است. اکنون بیلد گزارش داده است که این مربی اسپانیایی هدف شماره یک مدیریت شالکه است. این اولین بار نیست که باشگاه آلمانی به رائول علاقه‌مند شده است.

رائول که شش فصل است هدایت تیم دوم رئال را برعهده دارد، در آلمان بسیار مورد توجه قرار دارد. یونیون برلین فصل گذشته اصرار داشت که او را از رئال جدا کند ولی رائول همیشه کاستیا را در اولویت قرار داده است. الان هم وضعیت مشابه است. طبق ادعای آاس، رائول روی کاستیا تمرکز کرده است، تیمی که سه تساوی متوالی در دسته سوم فوتبال اسپانیا داشته و هنوز در این فصل پیروز نشده است. درب خروجی رائول از کاستیا در حال حاضر بسته است.

دیدگاه‌ها