کد خبر : 2071704 | 02 مهر 1403 ساعت 14:42 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

چادرملو در نیمه دوم گل می‌زند؛

پاتک اخباری به آبی‌ها با عادت همیشگی

چادرملو در چهار مسابقه از پنج هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به گلزنی در نیمه دوم شده است.

پاتک اخباری به آبی‌ها با عادت همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری پس از اینکه پیروزی ارزشمندی مقابل نساجی مازندران به دست آوردند و نخستین پیروزی لیگ برتری را جشن گرفتند، کار سختی برابر تیم سرسخت و آماده استقلال خوزستان داشتند، اما توانستند در نیمه مربیان موفق کار کنند و در اهواز یک امتیاز بگیرند.

استقلال خوزستان که در آخرین مسابقه خانگی توانسته بود برد مهمی برابر استقلال تهران به دست بیاورد، این بار نتوانست برتری یک گله خود را حفظ کند و تغییراتی که سعید اخباری در نیمه دوم انجام داد و روند بازی تیمش را عوض کرد، موجب شد تا چادرملو شکل هجومی‌تر به خود بگیرد و در نهایت هم گل تساوی را بزند.

2085242

در شرایطی که میودراگ بوژوویچ پس از بازی نسبت به تساوی ابراز رضایت داشت، سعید اخباری تاکید کرد که حداقل حق آنها یک امتیاز بود و موقعیت‌های زیادی که در این بازی خلق کردند، می‌توانست چادرملو را به برتری برساند.

چادرملو در نیمه مربیان روی پاس و موقعیت‌سازی محمدرضا مسلمی‌جاوید و ضربه تمام کننده سیلوا گنسالوس دروازه استقلال خوزستان را باز کرد تا هر دو بازیکنی که سعید اخباری به‌عنوان یار جانشین به زمین فرستاده بود، اجازه ندهند تیم میودراگ بوژوویچ به سه امتیاز برسد.

2085243

سرمربی جوان چادرملو در دقیقه 71 سه تعویض همزمان انجام داد که موجب سردرگمی همتای خود در استقلال خوزستان شد و پنج دقیقه پس از آن هم توانستند با یکی از این بازیکنان جانشین (سیلوا) به گل دست پیدا کنند.

شاگردان اخباری در حالی موفق شدند در اهواز از استقلال خوزستان امتیاز بگیرند که در چهار مسابقه از پنج بازی لیگ برتر در نیمه دوم توانستند به گل برسند و این روند را مقابل آبی‌ها نیز حفظ کردند.

دیدگاه‌ها