کد خبر : 2071699 | 02 مهر 1403 ساعت 14:14 | 6.6K بازدید | 53 دیدگاه

آنها رقیب مستقیم ما در بالای جدول هستند؛

هاشم‌نژاد: انگیزه زیادی برای بازی سپاهان داریم

وینگر تراکتور می‌گوید هواداران این تیم لایق بهترین نتایج در لیگ و آسیا هستند.

هاشم‌نژاد: انگیزه زیادی برای بازی سپاهان داریم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشم‌نژاد، وینگر تراکتور که در بازی با خیبر هم به میدان رفت در مورد این بازی گفت: اول از همه خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. واقعا آقای مهاجری مربی خیلی خوبی هستند و مربی خود من هم بودند. تیم‌شان یک فوتبال خیلی خوب مقابل ما بازی کرد. حیف هواداران خونگرم خرم‌آباد نبودند. انشالله از بازی‌های بعد بتوانند همراهی‌شان کنند. برایشان آرزوی موفقیت دارم.

او در مورد دیدار با سپاهان به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی مهمی است. سپاهان یکی از رقیب‌های مستقیم ما در بالای جدول است و ما هم خیلی امیدواریم که بتوانیم این بازی را ببریم.

وینگر تراکتور با اشاره به وضعیت زمین استادیوم خرم آباد اظهار داشت: زمین کیفیت خوبی نداشت و امیدوارم همه تیم‌ها بتوانند زمین‌هایی داشته باشند که از کیفیت خوبی برخوردار است. این باعث پیشرفت فوتبال می‌شود و برای تیم‌هایی مثل ما که روی زمین بازی می‌کنیم، خیلی مهم است.

2082801

هاشم‌نژاد در مورد شانس قهرمانی تراکتور عنوان کرد: تیم امسال ما خیلی خوب است و هواداران هم از ما حمایت می‌کنند و همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود. امیدوارم تا آخر فصل به همین شکل باشد‌. ما برای آسیا هم اهداف و انگیزه‌های خودمان را داریم و تلاش می‌کنیم در آسیا هم موفق باشیم، چون هواداران ما لایق بهترین‌ها هستند.

او با اشاره به حضورش در ترکیب اصلی گفت: از آقای اسکوچیچ خیلی متشکرم. البته در تیم ما مهم نیست چه کسی بازی می‌کند و همه ما زحمت می‌کشیم تا تیم به نتیجه برسد و هواداران خوشحال شوند. امیدوارم تا پایان فصل بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها